W programie publicystycznym prowadzonym przez Magdalenę Ogórek i Jarosława Jakimowicza "W kontrze" podejmowane są bieżące tematy społeczno-polityczne. Gospodarze rozmawiają także z ekspertami i politykami o najważniejszych wydarzeniach w kraju.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność magazynu (od 5 września ub.r.) wyniosła 309 tys. osób. Co oznacza, że program ma udział 5,48 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,1 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,54 proc. w grupie 16-59.
31 października ub. r. wyemitowano najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie. Wówczas program obejrzało 513 tys. widzów. Program Ogórek i Jakimowicza podnosi średnie długookresowe wyniki TVP Info. Dla porównania w 2020 roku newsowa stacja Telewizji Polskiej miała 4,82 proc. udziału w 4+ i 2,34 proc. w 16-49.
TVP Info w czasie emisji magazynu "W kontrze" przegrywa liczbą oglądalności w rynku telewizyjnym z TVN24, który ma w tym paśmie 8,38 proc. udziału. Na trzecim miejscu uplasował się Polsat News (4,27 proc.). Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP Info zajmuje miejsce trzecie (przegrywając zarówno z TVN24 i Polsat News).
Czytaj także: Artur Orzech ukarany przez TVP. Dostał mocno po kieszeni
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.