Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Danuta Pałęga
Danuta Pałęga | 

Voucher z Biedronki rozbawił klienta. Takiej oferty jeszcze nie widział

14

Promocje w Biedronce od lat wzbudzają emocje, zarówno wśród klientów, jak i internautów. Tym razem voucher na zakup papieru toaletowego zaowocował nie tylko rabatem, ale także sporą dawką humoru. Historia jednego z klientów pokazuje, że oferta może być jednocześnie atrakcyjna i… zabawna.

Voucher z Biedronki rozbawił klienta. Takiej oferty jeszcze nie widział
Biedronka zaskakuje promocjami – papier toaletowy hitem Black Week? (Adobe Stock, Tomasz Warszewski)

Biedronka słynie z promocji, które przyciągają rzesze klientów. Nie tylko oferuje atrakcyjne ceny, ale także zachęca do ponownych zakupów za pomocą licznych voucherów i rabatów. Efekt? Paragony ze sklepu często przypominają tasiemcowe wydruki, na których roi się od zniżek.

Jedną z takich sytuacji podzielił się pan Michał, który 30 listopada wybrał się na zakupy w jednym z dyskontów. Po odebraniu paragonu zauważył voucher oferujący 20 zł zniżki na papier toaletowy, jeśli w poniedziałek 2 grudnia zakupi go za minimum 60 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: W Wigilię wolne czy do pracy? Oni chcieliby wcześniej świętować

"Dla mnie to zapas na cały rok"

Klient, choć docenił wartość rabatu, nie krył rozbawienia.

Fajna promocja i duży rabat. Tylko zastanawiam się, kto ma aż takie zapotrzebowanie na papier toaletowy? Mieszkam sam, więc dla mnie byłby to chyba roczny zapas. No, chyba że przydarzyłaby się niespodziewana choroba – żartował pan Michał w rozmowie z portalem natemat.pl.

Choć nie każdy potrzebuje takich ilości papieru toaletowego, z pewnością znajdą się osoby, dla których promocja okaże się idealnym rozwiązaniem.

Promocje, które budzą kontrowersje

Niektóre oferty Biedronki wywołują nie tylko śmiech, ale i pewne problemy. Jak wcześniej informowano, na południu Polski zdarzały się przypadki nadużyć związanych z promocjami, na przykład na masło. Klienci kupowali dziesiątki kostek, korzystając z kart lojalnościowych na różne numery telefonów.

Podobne zachowania mogłyby teoretycznie wystąpić również w przypadku promocji na papier toaletowy. Jednak w tym przypadku voucher jest przypisany do konkretnej karty Moja Biedronka, co utrudnia nadużycia.

Black Week z przytupem

Jak zaznacza portal natemat.pl, kończący się Black Week, a w przypadku Biedronki nawet cały Black November, pokazuje, jak duży potencjał mają promocje w przyciąganiu klientów. Oferta na papier toaletowy, choć z pozoru nietypowa, nie tylko przyciągnęła uwagę, ale także wzbudziła dyskusje.

Chociaż dla wielu osób zapas papieru za 60 zł wydaje się przesadą, dla innych może być sposobem na oszczędności lub po prostu świetnym pretekstem do śmiechu. Trzeba przyznać, że Biedronka doskonale potrafi zadbać o swoją widoczność na rynku.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Naukowcy proponują nową definicję otyłości. To koniec BMI?
Dramatyczne sceny w Biedronce. Mogło dojść do tragedii
Ochotniczka zginęła na wojnie. Jej zdjęcie widział cały świat
Wyniki Lotto 17.01.2025 – losowania Euro Jackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Awantura turystów w Tajlandii. "Polacy, nie róbcie tak"
Donald Tusk: Ochrona granic to święty obowiązek każdego rządu
Dwa tysiące osobników. To miasto zalały dziki
800+ dla Ukraińców. Trzaskowski: jeśli mieszkają i płacą podatki w Polsce
Prorosyjscy hakerzy zaatakowali na Whatsappie. Wystarczyło jedno kliknięcie
Denerwuje cię Danielle Collins? Novak Djoković ma zupełnie inne zdanie
GRU szkoli dywersantów. Tak Rosjanie planują kolejne operacje w Europie
Kontrowersyjna wymiana Birmy z Rosją. To junta wysłała za myśliwce
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić