Mateusz Domański
Mateusz Domański| 

Wielka akcja Lidla. Wystarczy jeden ruch, a kwota na paragonie się zmieni

4

Lidl znów zaskakuje swoich klientów. Na piątek (28 czerwca) przewidziano specjalną akcję, która pozwoli nieco zaoszczędzić na zakupach. Promocja jest skierowana do posiadaczy aplikacji Lidl Plus.

Wielka akcja Lidla. Wystarczy jeden ruch, a kwota na paragonie się zmieni
Lidl (Adobe Stock)

"Masz Lidl Plus? To masz dychę" - informuje Lidl na swojej stronie internetowej. Chodzi oczywiście o możliwość uzyskania rabatu na zakupy.

Akcja została przewidziana na piątek (28 czerwca). By zgarnąć 10 zł rabatu, trzeba zrobić zakupy za minimum 100 zł i aktywować kupon w aplikacji Lidl Plus.

Szczegóły oraz informacje o artykułach wyłączonych z akcji w aplikacji Lidl Plus. Do wartości zakupów podlegającej rabatowi nie wlicza się: napojów alkoholowych oraz piw, w tym piw bezalkoholowych, oraz innych napojów bezalkoholowych wykorzystujących znaki towarowe napojów alkoholowych lub symbole graficzne z nimi związane lub nazwy i symbole graficzne przedsiębiorców produkujących napoje alkoholowe, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych, preparatów do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmiotów służących do karmienia piersią, kart prezentowych Lidl - informuje sieć.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Pakosińska o spadających wynikach oglądalności "PnŚ" i relacji z Kingą Dobrzyńską. "Przyjdzie czas, że to się powyjaśnia"

Lidl przewidział też kilka ciekawych promocji. Tylko w piątek (28 czerwca) zaoszczędzisz na maśle ekstra 83 proc. Pilos. Jeżeli weźmiesz trzy sztuki, to za jedną zapłacisz 3,49 zł.

Za 9,90 zł można zgarnąć kilogram kiełbasy śląskiej Pikok. Mleko UHT 3,2 proc. MU! uzyskasz za 1,99 zł (przy zakupie sześciu sztuk), a brzoskwinie luzem dostaniesz za 5,99 zł/kg.

Jest także promocja na mięso mielone wieprzowe z łopatki. Tutaj cena 500 g to 5,49 zł (pod warunkiem nabycia dwóch opakowań).

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich tygodniach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić