Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

lekki deszcz
Warszawa
aktualizacja 

Wychodząc z Biedronki, zobaczyła go przy aucie. Nie pomogły tłumaczenia

306

Szał przedświątecznych zakupów nie zwalnia kierowców z konsekwencji swojego roztargnienia. Dotkliwie przekonała się o tym mieszkanka Zakopanego, która podczas szybkiej wizyty w Biedronce nie pobrała biletu parkingowego. Nie pomogły jej prośby i tłumaczenia - dozorca był nieugięty. Do świątecznych wydatków kobieta musi teraz doliczyć mandat. Czy "parkingowy" postąpił słusznie?

Wychodząc z Biedronki, zobaczyła go przy aucie. Nie pomogły tłumaczenia
Biedronka. Zdj. ilustracyjne (Getty Images, Krzysztof Zatycki)

Większość parkingów przed marketami to tereny prywatne, a zarządzające nimi podmioty mogą dowolnie wyznaczać zasady parkowania, m.in. pobierać opłaty za postój. Czasami przed wjazdem nie ma szlabanu, jednak na terenie parkingu może znajdować się parkomat. By móc zostawić swój samochód przed sklepem i spokojnie zrobić zakupy, należy pobrać darmowy bilet i zostawić go za szybą pojazdu.

Takie zasady obowiązują od paru lat m.in. przed sklepami sieci Biedronka w Zakopanem. Po pobraniu biletu z parkometru można za darmo zostawić swój pojazd przed dyskontem na 90 minut. Za parkowanie bez kwitka grozi natomiast kara od 90 zł (w razie zapłacenia mandatu w ciągu 7 dni) do 150 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Policja ruszyła na łowy. Telefon w korku i na czerwonym świetle „kosztuje” 12 punktów

Kara za brak biletu. Szał zakupów nie zwalnia z odpowiedzialności

W szale przedświątecznych zakupów parkingowe zasady mogą umknąć mniej uważnym kierowcom. Z pewnością zdarzają się też tacy, którzy w pośpiechu świadomie rezygnują z formalności z nadzieją, że umknie to uwadze "parkingowych". Czytelniczka portalu 24tp.pl nie miała tego szczęścia. Kobieta wpadła z szybką wizytą do Biedronki, a po zaparkowaniu przed sklepem, nie pobrała biletu. Szybko tego pożałowała.

Miałam z pracy bon na 150 złotych do wykorzystania. Weszłam tylko na szybkie zakupy, trochę czasu spędziłam tylko przy kasie, bo chwilę zajęło zrealizowanie bonu. Gdy wyszłam, zobaczyłam, że koło mojego auta ktoś się kręci. Okazało się, że to parkingowy, który robił zdjęcie i naliczył karę - relacjonuje kobieta.

Mieszkanka Zakopanego nie zamierzała ustąpić. Pokazała dozorcy paragon jako potwierdzenie, że jest klientką dyskontu, lecz mężczyzna był nieugięty. Polecił kobiecie złożenie reklamacji. - Tylko że zanim rozpatrzą reklamację, ta kara wzrośnie z 90 do 150 zł. To wszystko moim zdaniem nieuczciwe, bo przecież zrobiłam zakupy, mam na to dowód - żali się czytelniczka 24tp.pl.

Kto miał w tej sprawie rację? Redakcja regionalnego portalu postanowiła zapytać o to u źródła, a w tym celu wysłała wiadomość do Biura Prasowego Biedronki. Odpowiedź Jakuba Mazura, młodszego menedżera ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka, powinna uspokoić mieszkankę Zakopanego.

Sieć Biedronka wychodzi naprzeciw klientom i w razie niepobrania biletu parkingowego, nawet w kompleksach należących do zewnętrznych podmiotów, rozpatruje reklamacje poprzez Biuro Obsługi Klienta. Wystarczy, że klient przedstawi paragon, potwierdzenie płatności kartą lub transakcję na karcie Moja Biedronka z dnia otrzymania mandatu - wyjaśnił Jakub Mazur.
Autor: SSŃ
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Kierowca wjechał pod prąd. Słono za to zapłacił
Urocza reporterka nasłuchała się wyzwisk na stadionie. Wszystko transmitowała TV
Aktywiści uderzają w Teslę. Oblali farbą salon w Berlinie
Carlo Ancelotti czeka na decyzję sądu. Sprawa o ponad milion euro
Putin ogłasza pobór do wojska. Największy od trzech lat
Trwają poszukiwania Jowity Zielińskiej. Są zdjęcia z akcji policyjnej
Negacjoniści w akcji. Podważają istnienie krematorium w Auschwitz
Trump wprowadza cła na auta. Mówi wprost
Niebezpieczne zdarzenie w Toruniu. Tramwaj wyjechał z torów. Jest nagranie
Szykuje się skandal w Toruniu. Będą protestować. "Stop relokacji migrantów"
PRL – Nie ma takiego miasta Londyn. Jest Lądek-Zdrój, czyli jak Polacy wysyłali kiedyś telegramy?
Rekordowe wsparcie dla Ukrainy. Szwecja przekaże miliardy
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić