Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
15°
oprac. Mateusz Kaluga | 

Zakopane bez "Sylwestra marzeń". Nowy burmistrz zdradza powody

33

- Wielu zakopiańczyków nie chce już tak wielkiej imprezy, która tak naprawdę Zakopanemu niewiele daje - mówi o "Sylwestrze marzeń" Łukasz Filipowicz, nowy burmistrz miasta. W rozmowie z "Gazetą Wyborczą" zapowiedział też, że będzie chciał "ukrócić chaos na Krupówkach".

Zakopane bez "Sylwestra marzeń". Nowy burmistrz zdradza powody
Zenek Martyniuk był gwiazdą "Sylwestra Marzeń". Burmistrz już nie chce tej imprezy (AKPA, Agencja Wyborcza)

7 maja fotel burmistrza Zakopanego obejmie Łukasz Filipowicz. 36-latek wygrał w drugiej turze wyborów samorządowych z Agnieszką Nowak-Gąsienicę, wspieraną przez PiS. Na stanowisku zastąpi rządzącego przez dekadę, Leszka Dorulę.

Fałszywy biały miś to symbol odchodzących obecnych włodarzy Zakopanego, którzy nie potrafili sobie poradzić z chaosem na Krupówkach. Filmik z tym panem, przyjeżdżającym na Podhale ze Śląska, podszywającym się pod maskotkę Zakopanego i nachalnie nagabującym turystów o pieniądze, miał tak dużą liczbę wyświetleń w Internecie, że w krótkim czasie stał się antyreklamą Zakopanego na dużą skalę. Władze Zakopanego w żaden sposób na to nie zareagowały - mówi Filipowicz w rozmowie z "GW".

Nowy burmistrz podkreśla, że po objęciu władzy chce zająć osobami, które pojawiają się i zarabiają bez zezwolenia na Krupówkach. - Słyszałem, że ten sam fałszywy biały miś znów pojawił się na Krupówkach tuż przed majówką. Wciąż jeszcze rządzi dotychczasowy burmistrz, ja obejmuję urząd 7 maja, czyli już po majówce. Będę chciał ukrócić ten chaos na Krupówkach. To jest szerokie zjawisko, dotyczy także kapel wątpliwej jakości, bez żadnego zezwolenia pojawiających na deptaku. - powiedział Filipowicz.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Szwajcaria Kaszubska" zachwyca. "Wszystko tam znajdziemy"

Zakopane bez "Sylwestra marzeń". Filipowicz zdradza powody

Nowy burmistrz stolicy Podhala negatywnie wypowiada się na temat wielkiej imprezy organizowanej w Zakopanem przez TVP. Jak mówi, nie jest przeciwnikiem koncertów, nawet przy udziale telewizji, jednak powinna to być impreza w duchu regionalnym.

"Sylwester marzeń" budził skrajne emocje, także przez postać Jacka Kurskiego, z którym dotychczasowy burmistrz Leszek Dorula świetnie się dogadywał. To też odbierano jako jakiś manifest polityczny. Zwykle nie oglądałem "Wiadomości", ale kiedy przez trzy dni z rzędu grillowali zakopiańskich przeciwników "Sylwestra marzeń", to włączyłem telewizor, by przekonać się, co to się wokół tej sprawy wyrabia - mówił Filipowicz "Gazecie Wyborczej".
Myślę, że takimi metodami dotychczasowe władze też narobiły sobie sporo wrogów. W czasie kampanii powiedziałem rzecz oczywistą, powtarzając ją tuż po wyborach, że skoro nie ma już Jacka Kurskiego w TVP, to i "Sylwestra marzeń" nie będzie - dodał.

- Wielu zakopiańczyków nie chce już tak wielkiej imprezy, która tak naprawdę Zakopanemu niewiele daje, bo przecież zimą turystów pod Tatrami nie brakuje. Wiem, bo sam pracuję w rodzinnej firmie, świadczącej usługi turystyczne - oznajmił.

Filipowicz chce stworzyć "kartę turysty", która ma zachęcać przyjeżdżających do skorzystania z różnych ofert, i która ma składać się z wielu znanych miejsc. - Chciałbym, by Zakopane było kojarzone przede wszystkim z turystyką. Jeśli jacyś politycy chcą promować walory naszego regionu, to świetnie. Nie mam nic przeciwko temu, by robili to razem premier Donald Tusk z prezydentem Andrzejem Dudą - kończy nowy włodarz.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Kiedy siać rzeżuchę na święta? Wielu robi to za wcześnie
Makabryczne znalezisko w lesie w Nidzicy. To już kolejny taki przypadek
Tragedia w Magdeburgu. Zginęło 6 osób. Jest ekspertyza
Znaleźli zwłoki poszukiwanego 59-latka. Teraz Słowacy chcą zabić 350 niedźwiedzi
Jak sadzić mieczyki? Jedna ważna zasada
Piła i paliła. 73-letnia Niemka zamknięta w sklepie. Oto finał
Giorgia Meloni o Janie Pawle II.„Ukształtował XX wiek i zmienił historię”
Zauważył ich operator monitoringu. Robili zdjęcie z Marsem
Iga Świątek podjęła decyzję. "Nie jest to informacja, której chcieli kibice"
Było tuż po godz. 7:00. Tyle wydmuchał kierowca autobusu
Wypadek autonomicznego samochodu. Trzy osoby nie żyją
Wrocławianin nakrył żołnierza AWL w swoim mieszkaniu. Żandarmeria komentuje
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić