Sytuacja przydarzyła się czytelnikowi portalu epoznan.pl. - Apcoa znowu szaleje! Tym razem Bułgarska przy sklepie Lidl. Nie dość, że bilet był pobrany i włożony za szybę, to jestem prawie pewien, że "kontroler" mnie widział jak kładę ten bilet na desce rozdzielczej - relacjonuje pan Krzysztof w rozmowie z portalem.
Czytaj także: Biden już zdecydował? Dobra wiadomość dla Polski
Czy oni myślą, że im wszystko wolno? Czy będą startowali w najbliższych wyborach i sprawdzają poziom bezczelności? Jedno jest pewne, parkingi Apcoa będę omijał szerokim łukiem. Tylko nagłośnienie takich przypadków może pomóc w zmianie podejścia tej firmy, która jakby nie patrzeć w Poznaniu obsługuje kilka tysięcy miejsc postojowych a czytając codziennie epoznan.pl takie przypadki to norma - mówi oburzony sytuacją pan Krzysztof.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pan Krzysztof przesłał także zdjęcia swojego biletu parkingowego, na którym była godzina 9:23, a także zdjęcie mandatu, na którym widniała godzina 9:26. Mężczyzna będzie się odwoływał od otrzymanej kary.
To nie pierwsza taka sytuacja, gdy klienci Lidla otrzymują mandaty.
Portal epoznan.pl pod koniec stycznia informował o podobnym zajściu przy jednym z poznańskich sklepów Lidl. Mężczyzna stał w kolejce do biletomatu, gdy "kontroler" wypisał mu mandat i zostawił za wycieraczką auta. Na bilecie i mandacie było 2 minuty różnicy.
Sytuacja ostrzeżenie, żeby biec do automatu jak najszybciej, chociaż i to nic nie da, jeśli mandat już wydrukowany - skwitował mężczyzna.
Warro przypomnieć, że kilka tygodni temu firma APCOA Parking Polska, która nadzoruje parkingi m.in. przy sklepach Biedronka czy Lidl została ukarana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) za praktyki naruszane zbiorowe interesy konsumentów.
Czytaj także: Lidl wprowadza ograniczenia. Trzy sztuki warzyw na osobę