Jak zachować się w sklepie podczas świątecznych zakupów? Irena Kamińska-Radomska postanowiła poradzić obserwatorom co robić, by wykazać się kulturą i znajomością zasad dobrego wychowania. Jej zdaniem należy o nich pamiętać również w sklepie, zwłaszcza gdy klientów supermarketów ogarnia świąteczna gorączka.
Czytaj także: Doda współpracuje z Wiśniewskim. Została jego śnieżynką
Irena Kamińska-Radomska na co dzień zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu etykiety, protokołu dyplomatycznego i dress code'u. Doskonale wie, co robić, by nie splamić swojego dobrego imienia, a wręcz przeciwnie, wykazać się jak najlepszą znajomością manier. Jej zdaniem przed świętami w sklepach "zachowanie niektórych klientów jest wyjątkowo naganne".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kamińska-Radomska poucza przed zakupami. "Zachowanie niektórych klientów jest wyjątkowo naganne"
W krótkim wideo na Instagramie Kamińska-Radomska radzi, jak zachowywać się w sklepie. - Wystarczą dosłownie drobiażdżki żeby umilić sobie i innym życie - twierdzi ekspertka. Co jest na liście? Mentorka z "Projektu Lady" wymienia kilka kluczowych zachowań, które jej zdaniem powinniśmy stosować w sklepach.
Kiedy przechodzimy obok kogoś odwróćmy się do tej osoby przodem, a nie tyłem. Powiedzmy "przepraszam" kiedy wchodzimy w strefę tej osoby. Jeżeli kogoś się potrąci niechcący trzeba powiedzieć "przepraszam", a jeżeli ktoś nas potrąci - uśmiechnijmy się i powiedzmy "nic nie szkodzi" oczywiście wtedy, kiedy ktoś nas przeprosi - doradza Irena Kamińska-Radomska.
Internauci nie do końca cieszą się z rady, którą opublikowała ekspertka od dobrych manier. W komentarzach możemy znaleźć serduszko, które może wyrażać zadowolenie z całej listy zasad, a także komentarz mówiący o robieniu zakupów... przez internet.
Większości irytujących sytuacji można uniknąć. Wystarczy częściej kupować przez internet - czytamy.
Zgadzacie się?
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.