Andrés Argüelles Álvarez pochodzi z Meksyku, ale mieszka w Stanach Zjednoczonych, gdzie uczciwie pracuje na to, by utrzymać siebie i rodzinę. Mężczyzna jest sprzedawcą ulicznego jedzenia na kampusie Uniwersytetu Stanowego w San Diego.
Kilka dni temu przy stoisku Meksykanina pojawiły się cztery młode kobiety. Sądząc po strojach, możemy przypuszczać, że młode Amerykanki wybrały się na imprezę. Według świadków, wszystkie były pod wpływem alkoholu. Najwyraźniej w pewnym momencie kobiety zrobiły się głodne... wrażeń. Postanowiły zjeść hot doga, a przy okazji poznęcać się nad meksykańskim sprzedawcą.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mężczyzna kiepsko mówi po angielsku, przez co stał się łatwym celem dla imprezowiczek. W krótkim nagraniu, które trafiło na TikToka, słyszymy, że najpierw jedna z kobiet narzekała na ''wysokie ceny'', potem zaczęła wyzywać sprzedawcę. Wtórowały jej koleżanki – jedna z nich zdjęła hot doga z grilla, po czym polizała go i... odłożyła na miejsce, czym bardzo rozbawiła towarzyszki.
Internauci ruszyli z pomocą
Feralnej nocy meksykański sprzedawca miał bardzo słaby utarg, ponieważ ludzie widzieli gorszące zachowanie młodych kobiet i rezygnowali z zakupu jedzenia.
Brały mięso do rąk, dotykały wszystkich moich warzyw, wszystkiego, czego używam. Widzieli to inni klienci, co ich brzydziło. Nie chcieli już nic ode mnie kupić – relacjonował rozżalony mężczyzna.
Dzięki Riley Kaufman, która była świadkiem zajścia, do sieci trafiło krótkie nagranie, na którym zarejestrowano bulwersujące zachowanie młodych kobiet. Film obejrzały miliony internautów, a wielu z nich postanowiło pomóc mężczyźnie.
Już po upływie kilkunastu godzin ustalono, kim są młode kobiety z nagania. Jedna z nich przeprosiła sprzedawcę, wysyłając mu prywatną wiadomość i tłumacząc się wypitym alkoholem. Internauci zorganizowali również akcję, której celem była pomoc mężczyźnie. Efekt? Klienci ustawili się w długiej kolejce, żeby wykupić jedzenie sprzedawane przez Alvareza. Tego dnia sprzedawca z pewnością długo nie zapomni...
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.