Użytkowniczka TikToka DiaryOfASoloTraveller opowiedziała w sieci o jednym ze swoich niedawnych lotów. Miała przed sobą długą, ponieważ aż 6-godzinną podróż i chciała spędzić ją spokojnie i wygodnie. Wybrała miejsce przy oknie, licząc na większy komfort.
TikTokerka oburzona zachowaniem współpasażerki
Obok niej usiadła kobieta z małym dzieckiem i od razu zapytała, czy mogłyby zamienić się miejscami. Chciała, aby razem z nimi siadł jej mąż.
Zawsze można zapytać… ale powiedziałem: "Och, nie, dziękuję" - relacjonuje TikTokerka.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
TikTokerka powiedziała, że specjalnie wykupiła miejsce przy oknie, aby móc odpocząć. Nie chciała się zamienić, ponieważ podejrzewała, że nie chodzi o męża, a kaprys dziecka, które miało powtarzać, że "chce okno". Matka była podobno bardzo zaskoczona taką reakcją.
Użytkowniczka TikToka następnie zasnęła, a kiedy się obudziła dziecko się po niej czołgało. Stwierdziła, że byłą to "zemsta" matki, ponieważ ta w ogóle nie zwracała uwagi na swoją pociechę.
Nie wiedziałam, co robić – dodała. Zmusiłem się więc do zaśnięcia, a potem przesiedziałem najbardziej niewygodny lot w moim życiu - dodała.
Klip obejrzano ponad 250 tys. razy. Wiele osób skrytykowało zarówno tiktokerkę, jak i matkę z dzieckiem. Zdania były podzielone i niektórzy uważali, że autorka filmu powinna ustąpić.
Więc następnym razem zamieńcie się miejscami i nie bądźcie tacy uparci
Dlaczego miałaby się zmienić? Brak planowania przez mamę nie stanowi sytuacji awaryjnej po stronie innego pasażera
Dlaczego ludzie nie kupują miejsc obok siebie, kiedy je rezerwują? -czytamy.