Polka zobaczyła to w przymierzalni. Nagranie obejrzało ponad 8 mln osób

12

Krótkie nagranie z przymierzalni jednego z hiszpańskich sklepów stało się viralem i w ciągu kilku dni zdobyło ponad 8,6 miliona odtworzeń na TikToku. Co wzbudziło takie zainteresowanie internautów?

Polka zobaczyła to w przymierzalni. Nagranie obejrzało ponad 8 mln osób
Polka zobaczyła to w przymierzalni. Nagranie obejrzało ponad 8 mln osób (TikTok)

Filmik z przymierzalni opublikowano na profilu Natki Piratki. "Genialne" - napisała krótko autorka wideo. Polka pokazała, że w przymierzalniach w sklepach marki Lefties założonej przez właściciela Zary są okienka, gdzie klientki mogą wrzucać ubrania, których nie zamierzają kupić.

Za okienkiem znajduje się taśma, podobna do tych przy sklepowych kasach. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie trzeba odwieszać ubrań na wieszaki.

Wiele internautek, podobnie jak autorka nagrania, jest zachwyconych tym rozwiązaniem. "To jest tak doskonałe", "Może byłoby to pomocne, bo za każdym razem, gdy wchodzę do kabiny, jest tam dosłownie kilka ubrań, które ktoś zostawił za sobą", "To jest takie mądre" - czytamy w komentarzach.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Pomysł na biznes: własna marka strojów kąpielowych

"Czy to zbyt trudne, aby po prostu oddać rzeczy pracownikowi?" - dziwi się jedna z użytkowniczek TikToka. Pod wideo pojawiły się również opinie pracowników sklepów odzieżowych.

"Jako ktoś, kto pracuje w handlu detalicznym, absolutnie nienawidziłabym tego, ponieważ niechlujni klienci nie będą sobie zawracać głowy schludnym wkładaniem ubrań" - czytamy w komentarzach.

Co myślicie o takim sposobie zwrotu ubrań?

Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić