Restauracje McDonald's to niewątpliwie jedna z najpopularniejszych sieci restauracji na świecie. Jakiś czas temu w mediach społecznościowych rozpowszechniły się nagrania, których autorzy sugerowali, że fast food oszukuje klientów, a według małe, średnie i duże pojemniki na frytki zawierają taką samą ilość chrupiącej przekąski.
Na tego typu sugestie postanowiła zareagować pracowniczka jednej z restauracji, publikując wymowne nagranie na TikToku.
Czytaj także: Ortoreksja - zdrowe odżywianie czy obsesja?
Pracownica McDonalda pokazuje prawdę o frytkach
18-letnia Livy pracuje w jednej z restauracji wspomnianej sieci. Na swoim profilu na TikToku postanowiła raz na zawsze rozprawić się z krążącym w internecie mitem związanym z ilością frytek w pojemnikach. Jej nagranie zdobyło już ponad trzy miliony wyświetleń.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Już w opisie filmiku podkreśliła, że sieć nikogo nie próbuje oszukać. Udowadniając swoją tezę, pokazała nagranie, na którym osobiście przygotowuje frytki do wydania klientom.
Na początku wsypała przekąskę do papierowej paczki, do której wsypuje się małą porcję frytek. Następnie wzięła średni, czerwony kartonik i wsypała do niego zawartość wcześniej przygotowanej małej porcji, a frytki wypełniły większy pojemnik jedynie do połowy.
Aby pokazać, o ile więcej dostaje klient zamawiający średnią porcję, dosypała odpowiednią ilość ziemniaczanych słupków.
Następnie powtórzyła czynność, przesypując produkt z średniego do dużego opakowania, a sytuacja się powtórzyła.
Komentarze klientów
Choć nagranie jest wyjątkowo wymowne, nie wszyscy oglądający uwierzyli pracownicy. Pojawiły się głosy, że nigdy nie dostali tak wypełnionych opakowań frytek, jak te, które zaprezentowała na wideo.
Moje frytki są zawsze wypełnione tak, jakby były małe - napisała jedna z osób.
Nigdy nie są tak wypełnione, a często jem w McDonaldzie — zauważył inny, a tego typu wypowiedzi było wiele.
Czytaj także: Nie żyją państwo Nowakowie. Tragedia w USA
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.