Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa

Wystarczy pięć słów w profilu randkowym! Będziesz mieć powodzenie

11

Szukasz miłości przez portale randkowe? Mamy dla ciebie kilka prostych sugestii, dzięki którym twój profil w aplikacjach będzie cieszył się znacznie większym uznaniem. Według analityków te słowne triki przyciągną do ciebie nowe osoby.

Wystarczy pięć słów w profilu randkowym! Będziesz mieć powodzenie
Jak ulepszyć swój profil w aplikacji randkowej? (Adobe Stock, Kaspars Grinvalds)

Tajną wiedzą podzieliła się ekspertka od relacji Valon Assani. Udzieliła ona specjalnego wywiadu dla Daily Mail, w którym zdradziła, jak poprawić atrakcyjność swego profilu w aplikacjach randkowych.

Eksperci przyjrzeli się profilom Tindera (15 525 heteroseksualnych mężczyzn i kobiet), aby dowiedzieć się, jakich pięciu słów mężczyźni i kobiety używają najczęściej - czytamy w Daily Mail.

Mężczyzno! Te słowa przyciągają kobiety

Specjalistka przygotowała po pięć różnych słów dla kobiet i dla mężczyzn. Co powinien zawrzeć w swoim profilu użytkownik, aby przyciągnąć płeć piękną?

W zestawieniu pierwsze miejsce zajmuje określenie "niepalący". Dlaczego? Otóż spora ilość kobiet (aż 47 proc.) zaznacza w swoich profilach w aplikacjach do randkowania, że sama nie pali i szuka partnera bez tego nałogu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Antek Królikowski o fenomenie aplikacji randkowych
Zamiast pomijać nawyki związane z paleniem, mężczyźni mogą rozważyć dodanie tego szczegółu do swojego profilu, aby zwiększyć szanse na dopasowanie. W 20 procentach profili u mężczyzn brakuje o tym wzmianki - wyznała w rozmowie z Daily Mail.

Drugie istotne słowo, na jakie patrzą kobiety (30 proc.), to "podróże". Mężczyzno! Warto też od razu opublikować kilka zdjęć ze swoich wakacji. Trzecim określeniem jest "pies". Nie zapomnij o tym wspomnieć, jeśli lubisz właśnie te zwierzęta. Na tę kwestię zwraca bowiem uwagę 33 proc. pań.

Czwarty wyraz to "wino". Stawia na nie 14 proc. kobiet, które posiadają profile w aplikacjach randkowych. Zaś piąte "atrakcyjne" określenie brzmi "kawa" i wybiera je 15 proc. pań.

Reklamowanie swojej miłości do kawy może po prostu pomóc w znalezieniu idealnej partnerki. Byłoby to też wspaniałą propozycją na pierwszą randkę z kobietą - dodaje specjalistka.

Kobieto! Na to zwraca uwagę mężczyzna

Jeśli płeć piękna doda informację o tym, że lubi pić piwo, ma zwielokrotnione szanse na zainteresowanie mężczyzny. Aż 16 proc. użytkowników wymieniło bowiem ten trunek w swoim profilu randkowym. Następne "magiczne" słowo to "sport". O swej pasji do niego wspomina 10 proc. panów.

Upewnij się, że używasz ogólnego terminu "sport". Może to dać początek dla szczegółowej rozmowy na temat twoich ulubionych sportów, drużyn i graczy - przekonuje Valon Assani.

Trzecim słowem, które kobiety powinny umieszczać w swych profilach randkowych jest "siłownia". Hasło to znajdziemy u 17 proc. mężczyzn. Czwarte określenie brzmi "puby". Występuje ono u 10 proc. panów.

Z pewnością na wielu mężczyznach zrobi też wrażenie informacja, że lubisz mięso. "Mięsożerca" należy do kolejnych "magicznych" słów (zawarte zostało w profilach 11 proc. mężczyzn).

Wciąż więcej mężczyzn niż kobiet określa siebie jako mięsożerców - dodaje ekspertka.
Autor: PŁA
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Norwescy kibice tak protestują przeciwko VAR. "Antydemokratyczne siły"
Niemiecki skoczek nie wystąpi w Planicy. Wszystko przez... lęk wysokości
Są wyniki testu wariografem męża Beaty Klimek. Eksperci komentują
Emocjonujący konkurs w Planicy. Polacy walczyli o podium!
Tłumy turystów w Tatrach. "2 godziny w korku, kolejne 3 w kolejce"
Pięcioro ukraińskich dzieci wróciło do domów. 10-latek długo czekał na ten moment
"Zdemilitaryzowana wspólnota hipisów". Georgia Meloni mówi o Unii Europejskiej
Wydają na obronność najmniej w NATO. USA nie odpuszczają
Protesty w Stambule nie ustają. "Turcy cierpią z rąk innych Turków"
Nagle upadł na posadzkę. Dramatyczne sceny na pływalni w Mogilnie
Ikoniczny "maluch" Simony Kossak kupiony! Przyrodnik z Torunia zbiera na renowację
Odkrycie w Bałtyku. "Ekologia zmartwychwstania"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić