Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

"Zostawiają pampersy pod siedzeniami". Stewardessa ujawnia kulisy pracy

56

Stewardessa z 11-letnim doświadczeniem ujawnia kulisy swojej profesji. Polka zdradziła, co najbardziej irytuje ją w zachowaniu pasażerów. Przy okazji Angelika Głaczkowska apeluje do podróżnych o przestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa.

"Zostawiają pampersy pod siedzeniami". Stewardessa ujawnia kulisy pracy
"Zostawiają pampersy pod siedzeniami". Stewardessa ujawnia kulisy pracy. (Instagram)

Angelika Głaczkowska to doświadczona stewardessa popularnych linii lotniczych. W rozmowie z "Faktem" opowiedziała o wyzwaniach swojej pracy. Polka wskazała, które zachowania pasażerów są frustrujące dla załogi. Podkreśla, że praca stewardessy to nie tylko elegancja, ale przede wszystkim odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżnych.

Głaczkowska wskazuje, że pasażerowie często ignorują polecenia załogi, co prowadzi do niepotrzebnych napięć.

- Najbardziej irytuje mnie niestosowanie się do poleceń załogi. Przykład najczęstszy: jest turbulencja, sygnalizacja zapięcia pasów jest włączona, są robione zapowiedzi o pozostaniu na miejscach z zapiętymi pasami bezpieczeństwa oraz informacja, że toalety są nieczynne, a pasażerowie i tak wstają, kręcą się, nie usiądą, akurat wtedy mają najwięcej do zrobienia. Nigdy tego nie zrozumiem - powiedziała Głaczkowska w rozmowie z "Faktem".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Reni Jusis została obrabowana na sesji okładkowej. "Chcieli okupu"

Angelika zwraca też uwagę na bałagan pozostawiany przez pasażerów. - Czasami się zastanawiam, czy ludzie u siebie w domu też robią taki bałagan? Zostawiają pampersy swoich dzieci pod siedzeniami, przyklejają gumę do siedzenia, kruszą i wtykają wszędzie papierki, zużyte kubeczki, czy zgniecione puszki po piwie - wyznała.

Polka podkreśla, że opóźnienia lotów, awarie techniczne i niespokojni pasażerowie to codzienność, która wymaga odporności na stres. Długie godziny pracy i zmiany stref czasowych wpływają na zdrowie pracowników pokładowych.

Głaczkowska apeluje do pasażerów o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny. Przypomina o przygotowaniu dokumentów podróży, słuchaniu instrukcji personelu oraz respektowaniu przestrzeni innych podróżujących. Podkreśla znaczenie mycia rąk i używania płynów dezynfekujących.

Stewardessa odnosi się także do klaskania po wylądowaniu. Uważa to za miły gest podziękowania dla załogi i pilotów. - Klaskajcie do woli! Wywołuje to uśmiech na naszych twarzach - mówi Głaczkowska. Jej koledzy z kokpitu również odbierają to pozytywnie.

Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Szmal rozczarowany. Polska reprezentacja nie spełnia oczekiwań
Pacjentki nagrywane z ukrycia. Centrum Medyczne Ujastek musi zapłacić karę
Kontrowersje wokół związków partnerskich i małżeństwa. Jest oświadczenie
Transfer na opak. Widok Nicoli Zalewskiego rozbawił kibiców
Ekspertka: ponad 80 proc. dzieci z nowotworami w Polsce można wyleczyć
Ogromna strata dla świata muzyki. Nie żyje Bogdan Dowlasz
Katastrofa ekologiczna na potężną skalę. Rakotwórcza substancja w glebie
Z drogówki do pożaru. Spektakularna akcja funkcjonariuszy policji
Chuligani napadli na pociąg. Mieli pałki i noże
36-letni Polak zaginął w Wielkiej Brytanii. Bliscy apelują o pomoc
Zatrważające dane Komisji Europejskiej. Chodzi o polską służbę zdrowia
Tak szli na Giewont. Pokazał nagranie. W sieci zawrzało
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić