Paweł Domagała odwiedził studio Wirtualnej Polski, by opowiedzieć o projektach, nad którymi pracował w ostatnim czasie i które już niedługo będą miały swoją premierę. Mowa tu przede wszystkim o jego autorskim serialu "Rafi", który już w październiku będzie miał swoją premierę na platformie Polsat Box Go.
Nie zabrakło tematów związanych z jego twórczością muzyczną. W rozmowie z portalem o2.pl Domagała powiedział, że nigdy nie sprzedał praw do wykorzystania swojego utworu "Weź nie pytaj" do żadnej z reklam. Wytłumaczył też dlaczego.
Miałem mnóstwo propozycji. Byliśmy na spotkaniu dotyczącym reklamy w jednej z firm i stwierdziliśmy: "Kurde, nikt nas nie chciał. Żadne radio. To wszystko stało się dzięki ludziom i teraz tak zarabiać na tym...". Powiedzieliśmy wtedy "nie", strasznie się na nas zdenerwowali - powiedział.
Zobaczcie fragment naszego wywiadu z Pawłem Domagałą w naszym materiale wideo poniżej:
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Domagała przyznał jednocześnie, że ogromny wpływ na decyzję jego i jego teamu miał szacunek do fanów, dzięki którym "Weź nie pytaj" stało się hitem, który ma ponad 149 mln wyświetleń w serwisie YouTube.
Mam szacunek do ludzi, którzy to zrobili. Dopiero po czasie to sobie uświadomiłem. Na pierwszej płycie nie było jeszcze "Weź nie pytaj", nie było ani jednej piosenki w radio - a wyprzedaliśmy całą trasę w parę dni. Sprzedała się w nakładzie 40 tysięcy. Nikt nie wiedział, że istnieje taka płyta, to była poczta pantoflowa, to wszystko stało się organicznie, od ludzi. Wydaliśmy na promocję płyty "1984" 600 zł - powiedział.
A jak to się stało, że "Weź nie pytaj" stało się tak wielkim hitem w Polsce? I jak wyglądały początki muzyczne Pawła na rynku muzycznym? Na te pytania odpowiedzi również znajdziecie w naszym materiale wideo. Cały wywiad z Pawłem Domagałą pojawi się już w piątek na kanale YouTube Wirtualnej Polski.
Filip Borowiak, dziennikarz o2.pl
Zobaczcie nasz ostatni wywiad z gwiazdą ze studia Wirtualnej Polski. Gościem odcinka był Artur Rojek:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.