Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Filip Borowiak
Filip Borowiak | 
aktualizacja 

149 mln wyświetleń i "mnóstwo propozycji". Paweł Domagała ujawnia

30

"Weź nie pytaj" Pawła Domagały to jedna z najpopularniejszych polskich piosenek ostatnich lat. Do tej pory na próżno szukać tego utworu w jakiejkolwiek reklamie. Domagała w rozmowie z portalem o2.pl zdradza, dlaczego nigdy nie podpisał intratnego kontraktu, zezwalającego na użycie piosenki w spocie.

149 mln wyświetleń i "mnóstwo propozycji". Paweł Domagała ujawnia
Paweł Domagała zdradził, dlaczego nigdy nie usłyszeliśmy hitu "Weź nie pytaj" w reklamie (o2.pl)

Paweł Domagała odwiedził studio Wirtualnej Polski, by opowiedzieć o projektach, nad którymi pracował w ostatnim czasie i które już niedługo będą miały swoją premierę. Mowa tu przede wszystkim o jego autorskim serialu "Rafi", który już w październiku będzie miał swoją premierę na platformie Polsat Box Go.

Nie zabrakło tematów związanych z jego twórczością muzyczną. W rozmowie z portalem o2.pl Domagała powiedział, że nigdy nie sprzedał praw do wykorzystania swojego utworu "Weź nie pytaj" do żadnej z reklam. Wytłumaczył też dlaczego.

Miałem mnóstwo propozycji. Byliśmy na spotkaniu dotyczącym reklamy w jednej z firm i stwierdziliśmy: "Kurde, nikt nas nie chciał. Żadne radio. To wszystko stało się dzięki ludziom i teraz tak zarabiać na tym...". Powiedzieliśmy wtedy "nie", strasznie się na nas zdenerwowali - powiedział.

Zobaczcie fragment naszego wywiadu z Pawłem Domagałą w naszym materiale wideo poniżej:

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dlaczego Paweł Domagała nie sprzedał "Weź nie pytaj" do żadnej reklamy? "Miałem mnóstwo propozycji"

Domagała przyznał jednocześnie, że ogromny wpływ na decyzję jego i jego teamu miał szacunek do fanów, dzięki którym "Weź nie pytaj" stało się hitem, który ma ponad 149 mln wyświetleń w serwisie YouTube.

Mam szacunek do ludzi, którzy to zrobili. Dopiero po czasie to sobie uświadomiłem. Na pierwszej płycie nie było jeszcze "Weź nie pytaj", nie było ani jednej piosenki w radio - a wyprzedaliśmy całą trasę w parę dni. Sprzedała się w nakładzie 40 tysięcy. Nikt nie wiedział, że istnieje taka płyta, to była poczta pantoflowa, to wszystko stało się organicznie, od ludzi. Wydaliśmy na promocję płyty "1984" 600 zł - powiedział.

A jak to się stało, że "Weź nie pytaj" stało się tak wielkim hitem w Polsce? I jak wyglądały początki muzyczne Pawła na rynku muzycznym? Na te pytania odpowiedzi również znajdziecie w naszym materiale wideo. Cały wywiad z Pawłem Domagałą pojawi się już w piątek na kanale YouTube Wirtualnej Polski.

Filip Borowiak, dziennikarz o2.pl

Zobacz także: PAWEŁ DOMAGAŁA - Weź nie pytaj (Official video)
Zobacz także: Paweł Domagala - Rafi (official video)

Zobaczcie nasz ostatni wywiad z gwiazdą ze studia Wirtualnej Polski. Gościem odcinka był Artur Rojek:

Zobacz także: Artur Rojek: Sanah ma szansę zrobić międzynarodową karierę
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Skrajnie osłabiony senior w Gdańsku. Jej reakcja uratowała życie 71-latka
Estonia. Tysiące niewybuchów na poligonie wojsk NATO
Łatwiejszy dostęp do pomocy psychologicznej dla nastolatków? "Zmiany od dawna oczekiwane"
Wywieźli ponad 600 opon. Smutny widok. "Las to nie wulkanizacja"
Groźny wypadek w Piotrkowie. Samochód wjechał w przystanek
Skandaliczna interwencja w Gdańsku. "Nie jestem zwykłym psem"
"Straszna tragedia". Szkoła żegna 14-letnią Natalię
Banan i kawałek taśmy klejącej. Kontrowersyjne dzieło sprzedane za miliony
Lewandowski nigdy nie był tak szczery. Otrzymał ważny telefon
Sukces astronomów. Uchwycili umierającą gwiazdę spoza Drogi Mlecznej
Mieszkają w Polsce, a pracują w Niemczech. Opowiedzieli o zarobkach
Starych samochodów nie będzie można naprawić? Komisja Europejska wyjaśnia
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić