Demi Moore nieustannie zachwyca formą. Trudno uwierzyć, że aktorka lada moment skończy 60 lat. Patrząc na zdjęcie z córkami z kampanii reklamowej dla firmy produkującej stroje kąpielowe, nie sposób rozpoznać matki wśród córek!
W kampanii zatytułowanej „Razem” Moore i jej córki występują w kostiumach firmy Andie Swim, której Moore jest inwestorem od 2017. Historia dołączenia aktorki do firmy to prawdziwe "woman power". Moore znana jest z tego, że wspiera utalentowane kobiety, które próbują swoich sił w biznesie.
Melanie Travis, prezes i dyrektor generalna Andie Swim, napisała do Demi Moore e-maila z historią swojej firmy. Nie oczekiwała na odpowiedź, myślała raczej w kategorii "przecież nic nie stracę". Jednak aktorka jej odpisała, poprosiła o więcej informacji i tak rozpoczęła się współpraca.
W tym roku Demi Moore została zaproszona do kampanii reklamowej razem z córkami. Rumer, Tullah i Scout to owoc związku Demi Moore i Bruce Willisa. Tylko Rumer poszła w ślady sławnych rodziców. Pozostała dwójka trzyma się z daleka od show-biznesu.
Czy jednak matka powinna wystąpić z córkami w takiej sesji? Internauci oburzają się, choć większa część oczywiście pozytywnie odnosi się do sesji zdjęciowej. Twierdzą, że kobiety są dorosłe i "nie ma nic w tym złego". A Wy? Co sądzicie?
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.