Ostatnio media donosiły o tym, że Zygmunt Chajzer nie będzie dłużej promował proszku do prania. Tym samym prezenter stracił dochód rzędu 150 tys. zł rocznie. Po owocnych 14 latach współpracy firma zdecydowała się zastąpić go Anią Starmach. Ze sporym zastrzykiem gotówki będzie musiał się też pożegnać Filip Chajzer. Producent popularnego napoju gazowanego nie przedłuży umowy z dziennikarzem stacji TVN. Twarzą produktu staną się gwiazdy internetu, takie jak zwycięzca polskiej edycji "MasterChefa" Damian Kordas, czy blogerka modowa Jessica Mercedes.
- W tym roku postawiliśmy na współpracę z rozpoznawalnymi influencerami. Do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi dołączył Damian Kordas, zwycięzca IV edycji programu "MasterChef Polska", który będzie szukać smaku tego lata. W specjalnie przygotowanej strefie z konsumentami spotkają się także: Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni - powiedziała "Super Expressowi" Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej PepsiCo w Europie Centralnej.
Nie wiadomo dokładnie, ile pieniędzy Chajzer inkasował za reklamowanie Pepsi, ale można się domyślać, że jest to dla niego strata aż kilkuset tysięcy złotych. Dziennikarz jednak na pewno sobie poradzi.
Uważacie, że gwiazdy internetu to lepszy wybór na ambasadorów marki?
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.