Izabela Janachowska zaprezentowała własne propozycje prezentowe na swoim kanale na YouTube. Gwiazda stworzyła serię produktów specjalnie z myślą o Świętach Bożego Narodzenia. Jak się okazało, największe kontrowersje zwrócił podarunek dla panów.
Przeczytaj także: Janachowska znów mówi o Smaszcz. "Najśmieszniejsze jest to..."
Tatusiowie, teściowie, bracia, narzeczeni – to im według was najtrudniej sprawić prezent. Ja mam całkiem niezłą wprawę w robieniu prezentów facetom, więc postanowiłam podzielić się z wami kilkoma pomysłami – zapowiedziała Izabela Janachowska widzom na YouTube.
Izabela Janachowska ma pomysł na prezent dla panów. Warto kupić?
"Totalnym hitem" prezentowym, jak określiła Izabela Janachowska, jest... spinka na banknoty. Gwiazda zapewniła, że używa jej wielu znajomych mężczyzn, w tym – mąż.
Przeczytaj także: Spytali ją o oskarżenia Wendzikowskiej. O jednym nie chciała mówić
To, co chcę wam pokazać, to jest totalny hit. Wiem z najbliższego otoczenia, że mężczyźni tego używają. To jest spinka na banknoty. Niektórzy mężczyźni, chociażby mój mąż, używają takiej spinki codziennie – zapewniła internautów Izabela Janachowska.
Ekspertka od organizowania ślubów wyjaśniła, że spinki można używać zarówno na co dzień, jak i od święta. Izabela Janachowska zaproponowała, aby spinać nią gotówkę w sytuacji, gdy w garniturze brakuje miejsca na portfel. Największym zaskoczeniem dla internautów okazała się jednak cena produktu, czyli... 2970 złotych! Internauci podzielili się na dwa obozy – jedni zachwalali, a inni krytykowali propozycję.
Iza, spinka jest genialna, ale ilu mężczyzn w ogóle wie, że coś takiego istnieje?
O nie! 3 tys. na prezent dla małża? Nie po to pracuję!
Koszmarnie droga, dla mnie nie do przejścia...
Przeczytaj także: Aleksandra Kwaśniewska o aferze ze Smaszcz i Janachowską. Ma pewną radę
Większość bardzo droga, żeby nie mówić kosztowna. Mało kogo stać na prezenty po 200 czy 300 zł a szczytem jest spinka za 2,6 tys. zł – komentowali film na YouTube internauci.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.