Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
Mateusz Domański
Mateusz Domański | 
aktualizacja 

"Jestem przerażona". Najjjka zabiera głos ws. walki na Clout MMA

19

Mnóstwo kontrowersji wywołała decyzja włodarzy Clout MMA o zorganizowaniu walki Małgorzaty Zwierzyńskiej z Nikolą Alokin. Swoimi przemyśleniami na ten temat podzieliła się już katolicka influencerka o pseudonimie Najjjka. Jej komentarz jest niezwykle wymowny.

"Jestem przerażona". Najjjka zabiera głos ws. walki na Clout MMA
najjjka dosadnie o Clout MMA (Instagram, X)

Bardzo dużą popularnością w ostatnim czasie cieszą się freak fighty, a więc walki celebrytów lub sportowców z różnych dyscyplin. Niestety, szczególnie duże zainteresowanie generują wszelkie patologiczne akcenty gal. Chodzi choćby o spięcia na konferencjach prasowych, obrzucanie się wulgaryzmami czy po prostu promowanie osób, które zasłynęły dzięki patologicznym zachowaniom.

Daniel "Magical" Zwierzyński wybił się dzięki pijackim streamom na YouTube. W trakcie transmisji wyzywał i bił matkę oraz jej konkubenta. Nieraz wpadał w szał i dewastował mieszkanie.

"Magical" w końcu trafił do Fame MMA II. Jego brat Łukasz wystąpił zaś na gali Clout MMA 1. Teraz natomiast przyszła pora na matkę patostreamera - Małgorzatę Zwierzyńską.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Kaczyński odda władze w PiS? Stanowcze słowa Moskala

Matka Daniela pojawia się m.in. na TikToku, gdzie występuje jako "Gocha Magical". Serwis plus.nowosci.com.pl uważa, że ma 50 lat. Portal torun.naszemiasto.pl dodaje, że kobieta miała problemy z prawem.

Sieć podbija kontrowersyjnymi nagraniami. Podobnie zresztą jak Nikola Alokin. "Nikita" jakiś czas temu była dziewczyną Daniela "Magicala". To dzięki niemu przebiła się do mainstreamu.

Patowalka na Clout MMA. Influencerka grzmi

Wieści o patowalce na Clout MMA wygenerowały mnóstwo emocji. Nie brakuje osób, które twierdzą, że promowanie takich postaci jak "Gocha" czy "Nikita" to zdecydowana przesada. W tym gronie jest między innymi katolicka influencerka Najjjka.

Internet coraz bardziej staje się miejscem, w którym ciężko jest znaleźć dobry autorytet. Widząc to, jak teraz nawet sławne osoby promują patologię (starsza, chora osoba, uzależniona od % w CloutMma) jestem przerażona - podkreśliła na Instagramie.

A następnie wystosowała ważny apel. "Promujmy szlachetne wartości, czystość, rodzinę, wiarę, jak i godne traktowanie drugiej osoby. Możemy naprawdę wygrać ze złem i pokonać to co jest złe, a przykrywane jest pieniędzmi" - podsumowała Natalia.

Nie brakuje osób, które zdecydowanie jej przyklasnęły. "Mądre słowa", "Racja", "100 procent prawdy" - piszą internauci.

Media, reklama, zakupy - Twoja opinia jest dla nas ważna. Wypełnij ankietę i wypowiedz się już dziś.

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Stanowisko Orlenu ws. Clout MMA 2

Gala Clout MMA 2 odbędzie się 28 października 2023 roku w płockiej Orlen Arenie. To sprawiło, że do tablicy wywołano przedstawicieli Orlenu. Biuro prasowe zapewnia, że nie zamierzają oni przechodzić obojętnie obok ruchów organizatorów Clout MMA.

ORLEN nie jest sponsorem tego wydarzenia i nigdy nie wspierał podobnych inicjatyw. Nie jesteśmy jednak właścicielem obiektu, na którym ma odbyć się wspomniane wydarzenie i nie mamy wpływu na kalendarz imprez, za których organizację odpowiada Urząd Miasta Płock i administrator obiektu, miejska spółka MOSiR. Tym nie mniej skontaktujemy się zarówno z właścicielem jak i administratorem, żeby wyjaśnić sytuację i przekazać naszą dezaprobatę dla organizacji podobnych wydarzeń w lokalizacji, w której ORLEN jest sponsorem tytularnym - przekazano na platformie X.
Trwa ładowanie wpisu:twitter
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 30.03.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Lasy w ogniu. Znaleźli współwinowajcę. Kto by się spodziewał
Wiosenne harce łosi. Fotopułapka wszystko uchwyciła
"Myślałam, że umrę". Nauczycielka opisuje, co się dzieje w Mjanmie
Detektoryści w akcji. Znaleźli skarb z epoki brązu
Szli plażą. Nagle coś "zadzwoniło". Ten okaz ma prawie 3 tys. lat
Mateusz zginął w Belgii. Rodzina 30-latka przeżywa kolejną tragedię
Turystyczna sensacja. Na jeziorze pojawił się gigantyczny otwór
Trzęsienie ziemi w Bangkoku. Kobieta rodziła w trakcie wstrząsów
Filip zginął w wypadku w Chełmie. Szkoła: "Ogromna strata"
Pierwsza taka rakieta w Europie. Spectrum wystartowała z Norwegii
Niższe ceny kuszą. Polacy coraz częściej planują wakacje z wyprzedzeniem
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić