Karolak występuje przed kamerą od ponad 20 lat i od długiego czasu jest rozchwytywany przez producentów filmów i seriali. "39 i pół", seria "Listy do M.", "Rodzinka.pl" i dziesiątki innych hitów zapewniły mu sławę, pieniądze, a także stworzyły nowe ścieżki rozwoju kariery.
W latach 2011-2014 Karolak był twarzą PKN Orlen. Na tej współpracy miał zarobić nawet 600 tys. zł, dodatkowo fundacja zarządzająca jego teatrem miała otrzymać prawie 3 mln zł z budżetu państwa. Dziś żadna spółka skarbu państwa raczej nie zechce z nim współpracować (przypomnijmy, że dwukrotnie był członkiem komitetu poparcia Bronisława Komorowskiej przed wyborami prezydenckimi). Ale z powodzeniem radzi sobie bez tej pomocy.
Jako założyciel i dyrektor artystyczny Teatru IMKA może liczyć na wsparcie m.st. Warszawa. Niedawno było też głośno o tym, że Karolak zastąpił Igora Kwiatkowskiego, czyli słynną "Mariolkę" z kabaretu, w reklamach telefonii komórkowej. A także, jak donosi "Super Express", został ambasadorem i udziałowcem polskiej firmy obuwniczej.
Firma z linią produkcyjną na Podhalu istnieje od 2013 r. Produkuje i sprzedaje przez internet obuwie dziecięce: tenisówki, skórzane sandały, kalosze, kapcie. Jest to spółka akcyjna, która planuje w ciągu roku sprzedawać co najmniej milion par. Karolak, który cały czas jest kojarzony z wizerunkiem taty z "Rodzinki.pl", z pewnością pomoże w osiągnięciu tego celu.
Zobacz także: Hitowe promocje w Biedronce. Aż zagwiżdżesz z zachwytu
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.