Maja Bohosiewicz to polska aktorka i businesswoman. Od 2018 prowadzi swoją markę "Le Collet".
Bohosiewicz wybuchła na Instagramie
Kwoty, jakie influencerzy biorą za promowanie produktów sięgają kilkuset tysięcy złotych. W Polsce wiodącym prym na tym rynku jest Kuba Wojewódzki, któremu za reklamę na jego profilu trzeba zapłacić aż 400 tys. złotych
Celebrytkę na Instagramie śledzi prawie 500 tys. osób. To doskonała okazja dla reklamodawców, by pokazać swoje produkty. Oczywiście nie ma nic za darmo...
W czwartek popularna aktorka opublikowała InstaStories, na którym zachwalała ubrania jednej z marek tworzących ubrania na siłownię. W pewnym momencie jednak wybuchła.
Zacharyyyyy - krzyknęła na swojego płaczącego synka.
Następnie wróciła do wymieniania zalet produktów. Nic dziwnego. Utrzymanie w Dubaju, w którym obecnie zamieszkuje kosztuje. A do tego dochodzą luksusowe wycieczki, sporty, prywatne szkoły dzieci... Jak to się mówi - "każdy orze, jak może".
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.