"Kuchenne rewolucje" to jeden z najbardziej znanych i lubianych przez widzów programów telewizyjnych. Króluje nie tylko na antenie TVN, ale jest też jednym z najchętniej oglądanych show w polskiej telewizji. Dobre wyniki przekładają się też na duże zarobki.
Czytaj także: Przepis na ciasto salceson. Jest przepyszne!
Za reklamy przy "Kuchennych Rewolucjach" firmy płacą fortunę
TVN opublikował ofertę reklamową na wrzesień, kiedy startuje nowy sezon programu ze znaną restauratorką w roli głównej. Z opublikowanego cennika wynika, że za reklamę przy tym właśnie formacie firmy zapłacą najwięcej.
Czytaj także: Obiad u Wojewódzkiego. Cena? Trzymajcie się krzeseł
Z informacji opublikowanej przez TVN wynika, że za jeden 30-sekundowy spot przy programie "Kuchenne rewolucje" chętny musi zapłacić nawet 64,9 tys. złotych. Dużo kosztuje też reklama przy innym programie, w którym występuje słynna restauratorka. Reklama przy "MasterChef" została wyceniona na 59,5 tys. złotych.
W innych programach ceny są niższe
Popularność Magdy Gessler znacząco podwyższa koszty kampanii reklamowych. Dla porównania, za spot emitowany przy "Mam talent", trzeba zapłacić 52,5 tys. złotych, z kolei przy "Top Model" - 49,7 tys. złotych.
Popularny teleturniej stacji "Milionerzy" będzie kosztował reklamodawcę 49,3 tys. złotych. Dużo trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym wydaniu "Faktów" - ok. 61,2 tys. oraz serwisie sportowym z tego samego dnia.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.