Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Pani Hania od 38 lat używa jednej pralki. Prokop nie może się nadziwić

73

Marcin Prokop odwiedził z kwiatami panią Hanię z Gdyni. Okazuje się, że kobieta od prawie 40 lat używa tej samej pralki. Zachowała nawet instrukcję obsługi i kartę zakupu. Dziennikarz odwiedził kobietę i z zachwytem przysłuchiwał się jej historii.

Pani Hania od 38 lat używa jednej pralki. Prokop nie może się nadziwić
Pania Hania z Gdyni od 38 lat używa jednej pralki. Prokop nie może się nadziwić (YouTube, Candy Polska)

Marcin Prokop to dziennikarz, który od lat występuje na ekranach telewizorów. Współpracuje ze stacją TVN, w której najczęściej możemy zobaczyć go w "Dzień Dobry TVN" czy "Mam talent!". Prowadzi też kanał na YouTube, a tym razem w ramach współpracy z jedną z marek, pojawił się jako gość w domu pani Hani z Gdyni.

Dziennikarz wysłuchał historii kobiety, która od 38 lat używa tej samej pralki. Być może zdarzyło się to większej liczbie osób, jednak to właśnie historia pani Hani z Gdyni zachwyciła przedstawicieli firmy i samego dziennikarza. Kobieta bardzo dbała o sprzęt, który kupiła lata temu, a w dodatku był skrupulatnie serwisowany. Zachował się w świetnym stanie.

Jednak w ostatnich latach, jak przyznała rozmówczyni Prokopa, pralka zaczęła nieco spowalniać. Właśnie dlatego pani Hania postanowiła napisać do firmy i opowiedzieć w krótkim liście swoją historię. Miała nadzieję na małą zniżkę jako oddana klientka. Nie spodziewała się jednak, że odwiedzi ją Marcin Prokop wraz z ekipą filmową.

Jestem posiadaczką pralki Candy (...) od lipca 1984 roku, a więc prawie 38 lat! - napisała w liście pani Hania z Gdyni.

Tyle zapłaciła za nową pralkę 38 lat temu. Prokop w szoku

Kobieta zachowała nie tylko rachunek zakupu, ale też instrukcję obsługi, co wprawiło w jeszcze większy zachwyt dziennikarza. "Trochę jak świadectwa szkolne" - powiedział Prokop. Między wierszami zapytał też o historię życia pani Hani.

Okazuje się, że kobieta, którą odwiedził Prokop dużo podróżowała. Była z rodzicami w Chinach, mieszkała też w Stanach Zjednoczonych, gdzie pracowała. "Pani jest światowa dziewczyna" - stwierdził Marcin Prokop.

Padło też pytanie o cenę pralki kupionej 38 lat temu. Okazało się, że jej koszt to na tamte czasy 252 dolary. W tamtych czasach jeden dolar kosztował 71 złotych. Za pralkę mieszkanka Trójmiasta zapłaciła więc prawie 18 tys. złotych.

252 dolary, kupowana w Pewexie (...). Ja akurat byłam rok w Stanach i troszkę uzbierałam i mogłam kupić sobie. Opiekowałam się tam półtorarocznym chłopcem - zdradziła kobieta.

Marcin Prokop nie mógł uwierzyć w to, co usłyszał. Namówił firmę na wizytę w domu pani Hani, a przy okazji w porozumieniu z firmą udało mu się załatwić kobiecie zupełnie nowy sprzęt, o czym poinformował na Instagramie:

Znajomi powiedzieli mi, że pewna pani używa tej samej pralki... od 38 lat. W czasach, gdy wymieniamy sprzęt elektroniczny częściej niż skarpetki, jest to wyczyn godny księgi Guinnessa. Postanowiłem poznać tę niezwykłą osobę, a przy okazji namówić zaznajomioną markę, żeby podarowała jej nową pralkę-niespodziankę.

Trwa ładowanie wpisu:instagram
Zobacz także: Marcin Prokop krytycznie o rządzie w czasie konfliktu w Ukrainie
Autor: WIP
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Franciszek będzie mógł nadal kierować Kościołem? Kardynał zabrał głos
Nowy proboszcz w Łubowicach. Poprzedni "pstrykał sobie wyuzdane fotki"
Król Karol trafił do szpitala. Podano przyczynę
Wyniki Lotto 27.03.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Długa historia faraonów ma kolejny rozdział. W egipskim Abydos odkryto 3600-letni grobowiec
Zaginął Jędrzej Kijowski. Ostatni raz widziany był w klubie
Litwa szykuje obywateli na sytuacje kryzysowe. Aplikacja wskaże najbliższe schrony
Kalendarz każdego fanatyka wędkarstwa. Wrócisz z wiadrami pełnymi ryb
Gwiazda poszła do fryzjera. Nie tak łatwo ją poznać
Autobus spadł z wiaduktu. Prokuratura domaga się wyższej kary dla kierowcy
Rosyjska propagandystka zginęła od miny. Przed śmiercią zadrwiła z Ukraińców
Chciał odstraszyć niedźwiedzia. Wybrał bardzo nietypowy sposób
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić