To był ważny wieczór, nie tylko dla miłośników muzyki. W czwartek, 11 maja o 21:00, wystartował drugi półfinał Eurowizji 2023. Na scenie w Liverpoolu Polskę reprezentowała Blanka ze swoją energiczną piosenką "Solo".
Gwiazda wystąpiła z numerem dziewięć, tuż po Victorze Vernicosie, reprezentancie Grecji. Gdy wyśpiewała słynne "Bejba!", dosłownie powaliła publiczność i widzów przed telewizorami na kolana.
Uwagę zwróciła ognista choreografia "Solo" z nieszablonowymi efektami specjalnymi. Na telebimie znajdującym się za Blanką wyświetlano m.in. grafiki z tropikalną scenerią, czy podobiznę polskiej reprezentantki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Artystka zdecydowała się także urozmaicić wykonanie swoją taneczną solówką.
Internauci kpią z efektów specjalnych "Bejby"
Wielu z widzów chwali Blankę nie tylko za piosenkę, ale też za jej występ podczas drugiego półfinału Eurowizji.
Niestety. nie wszyscy są tego zdania. Niektórzy z internautów szydzą zwłaszcza z zastosowanych efektów specjalnych. Prześcigają się w kąśliwych komentarzach.
Myślałam, że się zleję jak to zobaczyłam DOŚWIADCZYŁAM OBJAWIENIA BEJBY - pisze jedna użytkowniczka Twittera.
OBJAWIENIE FATIMSKIE KOLORYZOWANE - dodaje inna.
ITS KAJDA KREJZA - zaznacza następny.
OBUDŹ SIĘ, NOWA BEJBA WŁAŚNIE SPADŁA - podkreśla kolejna.
Marki reklamują się na "Bejbie"
"Cała Polska robi interesy na Bejbie. Super promocja!" - napisała jedna z użytkowniczek Twittera. Następnie zamieściła kilka zdjęć z sieciówek (m.in. KFC, LIDL, czy Costa Coffee).
Widać na nich reklamę produktu i krótkie hasło nawiązujące do piosenki oraz Blanki.
Bejba, widzimy w Tobie potencjał. Kto trzyma dziś kciuki za naszą krejzerkę? - napisał Lidl i opatrzył fotografią bułki kajzerki.