W czwartek, 1 lutego na platformie YouTube oficjalnie wystartował Kanał Zero. Jest to nowy projekt Krzysztofa Stanowskiego i to waśnie on był bohaterem pierwszego odcinka. Rozmowę z 41-letnim dziennikarzem poprowadził Przemysław Rudzki.
Na ten moment kanał YouTube zgromadził ponad 732 tysięcy obserwujących, a liczba ta stale rośnie.
W projekt zaangażowali się m.in. dziennikarze Robert Mazurek i Marcin Meller, prawnik Marcin Matczak, były szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego gen. Romuald Andrzejczak, raper Tede, Kacper Ruciński, stand-uper, Rafał Zaorski oraz analityk ds. wojskowości Jarosław Wolski.
Czytaj więcej: Celebryci chcą rządzić Polską. Jakie mają szanse w wyborach?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Główni partnerami Kanału Zero są portale pracy rocketjobs.pl i Just Join IT. To właśnie one przygotowały wraz z Krzysztofem Stanowskim ofertę "pracy marzeń". Poszukiwany jest ambasador Kanału Zero na Teneryfie, który za każdy dzień roboczy otrzyma 1000 zł.
Wylegiwanie się na plaży i oglądanie fajnych rzeczy na Kanale Zero przez miesiąc, dzielenie się ze światem swoimi relacjami, których wszyscy ci pozazdroszczą, smakowanie lokalnych przysmaków i niezapomniane wspomnienia, nieprzejmowanie się niczym. Proza życia i rutyna zostają 4000 km stąd, odhaczenie wszystkich punktów widokowych w okolicy, spacerowanie nad brzegiem morza, wdychanie jodu, zbieranie muszelek, oglądanie majestatycznych zachodów słońca (i wysyłanie nam zdjęć) - taki jest zakres obowiązków.
A co trzeba zrobić, aby dostać tę pracę? Otóż kandydaci zamiast wysyłać CV, muszą odpowiedzieć na pytanie: "Jaka najbardziej absurdalna sytuacja zmotywowała cię do zmiany pracy?".
Co ciekawe, przewidziane zostały również "nagrody pocieszenia" . "Mamy jeszcze 3 nagrody pocieszenia w formie ipadów. Wniosek? Warto opowiedzieć nam swoją historię!" - czytamy w opisie oferty w serwisie rocketjobs.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.