Julia Wieniawa to jedno z najbardziej gorących nazwisk wśród gwiazd młodego pokolenia w Polsce. Nic dziwnego, że młoda aktorka korzysta ze swojego potencjału jak tylko może, w pełni wykorzystując swoją dobrą passę, która zdaje się trwać w najlepsze.
Gwiazda, która zadebiutowała na deskach warszawskiego teatru muzycznego Roma, swoją karierę konsekwentnie rozwija w wielu kierunkach. Julia Wieniawa gra, śpiewa, komponuje oraz świetnie odnajduje się w mediach społecznościowych, gdzie na samym tylko Instagramie ma blisko 2 miliony obserwujących.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nic więc dziwnego, że reklamodawcy biją się, by gwiazda swoją twarzą firmowała właśnie ich produkt. Z początkiem nowego roku, reklamy z udziałem Julii Wieniawy już można dostrzec w przestrzeni publicznej. Aktorka firmuje dwie duże kampanie, w tym jedną, gdzie zastąpiła Małgorzatę Sochę. Billboardy reklamujące luksusową biżuterię z jej twarzą zawisły już w miastach.
"Super Express" szacuje, że kampania popularnej ekskluzywnej marki może zasilić konto młodej gwiazdy nawet o 500 tysięcy złotych. Gazeta podkreśla też, że Wieniawa to obecnie jedno z najgorętszych nazwisk w reklamowym świecie.
Czytaj także: Poszła pod prąd. Wieniawa może się od niej dużo nauczyć
Nic dziwnego, że na fali popularności Julii Wieniawy skorzystać chcą także inne firmy. Reklamy z udziałem aktorki od nowego roku można zobaczyć także w telewizji. W reklamowym paśmie celebrytka zachwala popularny catering dietetyczny, za co na jej konto jak podaje "Super Express" może wpaść nawet kolejne 400 tysięcy złotych.
Jeśli dodać do tego debiutujący na antenie Polsatu nowy serial "Teściowie" z jej udziałem, okazuje się, że w nowy rok młoda aktorka wchodzi z dodatkowym milionem na koncie.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.