W 2012 roku Natasha Oakley i jej przyjaciółka Devin Brugman zaczęły publikować zdjęcia w bikini. Migawki prezentowały za pośrednictwem Instagrama. Kobiety szybko dostrzegły lukę na rynku promocji kostiumów kąpielowych. Postanowiły więc to wykorzystać, tworząc konto @abikiniday. Stało się ono jednym z największych kanałów marketingowych w tej branży.
Sukces na Instagramie skłonił Natashę i Devin do stworzenia własnej linii strojów kąpielowych - Monday Swimwear, która koncentruje się m.in. na oferowaniu szerokiego wyboru rozmiarów, aby każda kobieta mogła czuć się komfortowo i pięknie w bikini.
Po prostu nosimy bikini 365 dni w roku - tak o swoim biznesie mówi Oakley (cyt. za "The Sun").
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Natasha Oakley wzbogaciła się dzięki... bikini
Natasha rozpoczęła karierę, kiedy Instagram dopiero zyskiwał na popularności jako platforma dla influencerów. Oakley była bardzo skuteczna i szybko zyskała wielu obserwujących. Początkowo zarabiała 100 funtów za każdy post reklamowy, ale później te kwoty rosły.
Natasha, znana również z prowadzenia platformy do ćwiczeń online The Pilates Class oraz inwestowania w różne projekty, znalazła się na liście najbogatszych młodych Australijczyków w 2021 roku. Obecnie zarządza zespołem liczącym 40 osób i jest zaangażowana w każdy aspekt swojej marki, od marketingu i PR po finanse i projektowanie.
Początki Natashy w biznesie nie były proste. Gdy zaczęła tworzyć swoje stroje, pojawiły się różne niedociągnięcia, co wymagało oczywiście poprawek. Cierpliwość jednak popłaciła.
Dla mnie najważniejsza jest konsekwencja. Tworzenie i udostępnianie treści w spójny sposób miało kluczowe znaczenie dla mojego rozwoju na Instagramie - wyznała w rozmowie z "Elle".
Dziś jej biznes jest wart 47 milionów funtów. Śmiało można pokusić się o stwierdzenie, że stworzyła maszynę do zarabiania pieniędzy.
Czytaj także: Koniec płacenia gotówką coraz bliżej? Oto wymowny sygnał