Mateusz Domański
Mateusz Domański| 

Zaczęła od zdjęć w bikini. Dziś ma biznes wart 47 milionów

9

Natasha Oakley miała 22 lata, gdy zaczęła wrzucać do sieci fotki w bikini. Wtedy z pewnością zupełnie nie spodziewała się tego, że dzięki temu zyska biznes gwarantujący gigantyczne dochody. Dziś jest już ustawiona praktycznie do końca życia!

Zaczęła od zdjęć w bikini. Dziś ma biznes wart 47 milionów
Natasha Oakley (Instagram)

W 2012 roku Natasha Oakley i jej przyjaciółka Devin Brugman zaczęły publikować zdjęcia w bikini. Migawki prezentowały za pośrednictwem Instagrama. Kobiety szybko dostrzegły lukę na rynku promocji kostiumów kąpielowych. Postanowiły więc to wykorzystać, tworząc konto @abikiniday. Stało się ono jednym z największych kanałów marketingowych w tej branży.

Sukces na Instagramie skłonił Natashę i Devin do stworzenia własnej linii strojów kąpielowych - Monday Swimwear, która koncentruje się m.in. na oferowaniu szerokiego wyboru rozmiarów, aby każda kobieta mogła czuć się komfortowo i pięknie w bikini.

Po prostu nosimy bikini 365 dni w roku - tak o swoim biznesie mówi Oakley (cyt. za "The Sun").

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Grażyna Torbicka o telewizjach śniadaniowych. Wspomniała też o Cichopek.

Natasha Oakley wzbogaciła się dzięki... bikini

Natasha rozpoczęła karierę, kiedy Instagram dopiero zyskiwał na popularności jako platforma dla influencerów. Oakley była bardzo skuteczna i szybko zyskała wielu obserwujących. Początkowo zarabiała 100 funtów za każdy post reklamowy, ale później te kwoty rosły.

Natasha, znana również z prowadzenia platformy do ćwiczeń online The Pilates Class oraz inwestowania w różne projekty, znalazła się na liście najbogatszych młodych Australijczyków w 2021 roku. Obecnie zarządza zespołem liczącym 40 osób i jest zaangażowana w każdy aspekt swojej marki, od marketingu i PR po finanse i projektowanie.

Początki Natashy w biznesie nie były proste. Gdy zaczęła tworzyć swoje stroje, pojawiły się różne niedociągnięcia, co wymagało oczywiście poprawek. Cierpliwość jednak popłaciła.

Dla mnie najważniejsza jest konsekwencja. Tworzenie i udostępnianie treści w spójny sposób miało kluczowe znaczenie dla mojego rozwoju na Instagramie - wyznała w rozmowie z "Elle".

Dziś jej biznes jest wart 47 milionów funtów. Śmiało można pokusić się o stwierdzenie, że stworzyła maszynę do zarabiania pieniędzy.

Trwa ładowanie wpisu:instagram
Trwa ładowanie wpisu:instagram
Trwa ładowanie wpisu:instagram
Trwa ładowanie wpisu:instagram
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić