Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Bosacka alarmuje. Te popularne napoje mogą być niebezpieczne

69

Katarzyna Bosacka od dawna szerzy wiedzę na temat zdrowego żywienia. Teraz na dywanik wzięła napoje gazowane typu "zero", w których zamiast cukru stosowane są słodziki, takie jak sacharyna. Jak podkreśla blogerka "nie tylko nie sprzyjają one odchudzaniu, ale mogą być niebezpieczne dla zdrowia". Swoje dywagacje popiera badaniami Światowej Organizacji Zdrowia.

Bosacka alarmuje. Te popularne napoje mogą być niebezpieczne
Katarzyna Bosacka (AKPA)

Moda na produkty "zero kalorii" nadal trwa. Dawniej znaleźć można było je tylko i wyłącznie w ofertach sklepów ze zdrową żywnością lub artykułami dietetycznymi. Teraz coraz częściej możemy odnaleźć je w zwykłych supermarketach.

Bez wątpienia obecnie bardzo dużą popularność zyskały napoje gazowane typu "zero". Zdarza się, że nawet niektórzy dietetycy polecają je przy stosowaniu diety odchudzającej.

Tymczasem, jak zauważyła Katarzyna Bosacka, Światowa Organizacja Zdrowia kilka dni temu podała ich bezpieczeństwo oraz skuteczność w wątpliwość. Eksperci WHO przestrzegli, że pijąc przez długi czas napoje typu "zero", narażamy się na poważne choroby. Wymienili tutaj m.in. zwiększone ryzyko cukrzycy typu 2, chorób sercowo-naczyniowych oraz śmiertelności wśród dorosłych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: W rodzinie Pauliny Sykut-Jeżyny szykują się wielkie zmiany! Prezenterka ujawnia szczegóły
"Sacharyna czy aspartam to substancje słodzące stosowane powszechnie zamiast cukru m.in. w napojach gazowanych typu "zero" są polecane nawet przez niektórych dietetyków do picia na diecie (bo przecież nie mają kalorii), a Światowa Organizacja Zdrowia kilka dni temu podała ich bezpieczeństwo i skuteczność w wątpliwość" - czytamy we wpisie Katarzyny Bosackiej na jej profilu na Facebooku.

Katarzyna Bosacka: na diecie napoje "zero" nie są dobrą opcją

51-latka podkreśla również, iż "brak jest dowodów, które mówiłyby, że produkty ze słodzikami są skuteczne w kontrolowaniu lub zmniejszaniu masy ciała".

Dodajmy, że nie jest to pierwsze ostrzeżenie znanej blogerki przed napojami gazowanymi i dodawanymi do nich słodzikami zamiast cukru. Już wcześniej uświadamiała, że na przykład niektóre produkty light mogą być bardziej kaloryczne niż ich zwykłe odpowiedniki. Tłumaczyła, że często zawierają one więcej nieobojętnych dla zdrowia człowieka sztucznych dodatków.

"Uważam, że sięganie po napoje typu "zero" na diecie nie jest dobrą opcją, bo przecież to nadal niezdrowy i pełen "chemii" produkt, co z tego, że bez cukru!" - napisała tym razem.
Trwa ładowanie wpisu:facebook

Zalecenia WHO

Jak informują eksperci WHO, przedstawiając najnowsze wytyczne, aby skutecznie kontrolować masę ciała, należy unikać spożywania niecukrowych substancji słodzących.

Naukowcy z Światowej Organizacji Zdrowia przeanalizowali dane z 283 badań przeprowadzonych na dorosłych, dzieciach, kobietach w ciąży oraz populacjach mieszanych. Wynika z nich, że "stosowanie niecukrowych substancji słodzących nie przynosi żadnych długoterminowych korzyści w redukcji tkanki tłuszczowej u dorosłych lub dzieci".

Dlatego WHO wydała nowe wytyczne, w których odradza stosowanie słodzików w celu utraty wagi. Zalecenia dotyczą wszystkich z wyjątkiem osób ze zdiagnozowaną wcześniej cukrzycą.

Autor: NJA
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Zaginięcie amerykańskich żołnierzy na Litwie. Poszukiwania nadal trwają
Została trafiona piorunem. Carly ujawnia, co stało się z jej oczami
Nagranie z fotopułapki. "Takiej hieny cmentarnej nikt się nie spodziewał"
Jak skutecznie wyczyścić przypalony garnek? Wystarczy jedna rzecz
Wiktoria zginęła w wypadku. "Wielka strata dla nas wszystkich"
Mohammed nie miał szans. Tragiczna śmierć na siłowni w Norwich
"Etyczne foie gras". Naukowcy opracowali nową metodę jego tworzenia
Zaginął 25-letni Jędrzej. Widzieli go w klubie
Zaskakujące wyniki badań. "Mit wyższości monogamii" upada?
Diamenty z wody? Zaskakujące odkrycie naukowców
Wracali z meczu reprezentacji. W taksówce odbywał się prawdziwy dramat
200 Afgańczyków przyleci do Niemiec. Następni czekają w kolejce
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić