Zwycięzcami konkursu okazali się stali klienci Kaufland, którzy pochodzą zarówno z dużych miast, jak i małych miasteczek w całym kraju. Jury doceniło przede wszystkim ich kreatywność i zaskakujące podejście do pytań konkursowych:
- Jak ma na imię żona Kapitana Złotówki oraz jaka jest jej supermoc w Kauflandzie?
- Jaka jest lub byłaby Twoja wymarzona promocja w Kauflandzie?
- Który market Kaufland jest Twoim ulubionym marketem i dlaczego?
- Jaki jest Twój ulubiony dział w Kauflandzie, który powinien odwiedzić Kapitan Złotówka i dlaczego?
- Jaka jest Twoja ulubiona spożywcza marka własna Kauflandu (K-Classic, K-Favourites, K-Bio, K-take it veggie, K-Free, Crazy Wolf, K- Stąd Takie Dobre, K-Stoisko Mięsne, K-to go) i dlaczego?
- Jaki był najlepszy "gratis", który otrzymałeś w swoim życiu? Opisz nam dlaczego.
Organizator akcji postanowił zapewnić zwycięzcom również prawdziwą fetę, dzięki której odbiór konkursowych nagród stał się niezapomnianym wydarzeniem. Oficjalne przekazanie pojazdów miało miejsce we wrocławskim salonie Fiata przy ul. Karkonoskiej. W spotkaniu wzięli udział m.in.: Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w Kaufland Polska, Bogdan Żak, prezes w ADF Auto Sp. z o.o. i Agnieszka Głowacka, dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska. Po krótkich przemówieniach, których celem było przybliżenie idei konkursu oraz zaprezentowanie obu firm, nastąpił punkt kulminacyjny uroczystości – przekazanie zwycięzcom kluczyków do aut, a następnie samych Fiatów 500 Hybrid.
W swoim przemówieniu Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w Kaufland Polska, podkreślała, że sieć nieustannie dąży do tego, aby dostarczać klientom jak najwięcej okazji do oszczędności.
"Nazwa konkursu będącego elementem dłuższej kampanii w oczywisty sposób nawiązuje do obietnicy, którą jako marka składamy naszym klientom. Chcemy niezmiennie oferować im szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, ale także dostarczać szereg narzędzi umożliwiających ograniczenie wydatków podczas zakupów" – mówiła Ewelina Jarosińska. "W czasie kampanii >>Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie<< wspierał nas w tym jej główny bohater – niezawodny Kapitan Złotówka. Zapewniam, że priorytety naszej sieci nie ulegną zmianie, a potrzeby naszych klientów pozostaną na szczycie tej listy".
Członkini zarządu zwróciła również uwagę na niespotykaną kreatywność, jaką uczestnicy popisali się, opracowując wyjątkowe zgłoszenia-rymowanki. Regulamin konkursu zakładał wyróżnienie najbardziej kreatywnych esejów, wierszyków bądź filmów. Aby wziąć w nim udział, wystarczyło zrobić zakupy o wartości min. 100 złotych, zachować paragon, a następnie zarejestrować swoje zgłoszenie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe (każdego tygodnia inne). Angażująca forma przyciągnęła szerokie grono uczestników, zapewniając niekwestionowany sukces całej akcji.
Źródło informacji: Kaufland