Biedronka nie zamierza zmieniać strategii. Nadal drukuje metrowe paragony niezależnie czy kupimy tylko jeden produkt, czy dwadzieścia. Przekonał się o tym jeden z internautów, który w serwisie X opublikował 93-centymetrowy rachunek ze sklepu Biedronka.
Czytaj także: Pokazał ceny warzyw w Kauflandzie. Mamy komentarz sieci
Mężczyzna kupił tylko wafelek i pączka w polewie.
Paragon na 3,26 zł o długości 93 cm. Brawo Biedronka. To tylko dwa produkty. Wystarczyłoby jeszcze kilka i mielibyśmy metr! - napisał klient sklepu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak widzimy na paragonie znalazły się reklamy produktów w promocji oraz kilka voucherów.
Jakiś czas temu zwracaliśmy się do biura prasowego sieci Biedronka o komentarz w sprawie paragonów. Wówczas jednak klienci dziwili się, gdy otrzymywali półmetrowe rachunki. Obecnie drukowane są jeszcze dłuższe.
Paragony, oprócz oczywistej ich roli, stanowią dla nas istotne narzędzie komunikacji - wykorzystujemy je najczęściej do informowania naszych klientów o najważniejszych promocjach, tych spożywczych, czy też tych w internetowym sklepie Biedronka Home, które pozwalają im na realne oszczędności. Poza tym na paragonach drukujemy także vouchery na określoną wartość, które klienci mogą zrealizować na zakupy w naszych sklepach" - przekazała nam Dorota Wrotek-Gut, Dyrektorka Marketingu w sieci Biedronka.
Dopytywaliśmy również o kwestie marnowania papieru. Nie otrzymaliśmy jednak odpowiedzi na pytania dot. ekologii i zmiany strategii w tej kwestii.