Podsumowanie letniej akcji promocyjnej na stacjach Orlen, która trwała od końca czerwca do początku września przyniosło zaskakujące efekty. W sierpniu koncern poinformował o historycznym wyniku.
Jak podaje Polska Agencja Prasowa, w sierpniu przeprowadzono aż 10 mln transakcji z użyciem aplikacji ORLEN VITAY, a w ciągu całej kampanii, aplikacja zyskała ponad 665 tys. nowych użytkowników.
Czytaj także: Obajtek poszedł do Radia Maryja. Mówi, że "idą podwyżki"
Promocja na stacjach Orlenu, która trwała od 28 czerwca do 1 września, była skierowana do kierowców, których limit tankowania nie przekraczał 50 litrów. W weekendy, od piątku do niedzieli, zarejestrowani użytkownicy aplikacji ORLEN VITAY mogli liczyć na 35 groszy zniżki na litrze paliwa EFECTA. Dodatkowo, posiadacze Karty Dużej Rodziny otrzymywali rabat powiększony o kolejne 10 groszy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wakacyjna promocja przyniosła rekordową liczbę transakcji z użyciem aplikacji ORLEN VITAY. Po raz pierwszy przekroczyliśmy barierę 10 mln transakcji w ciągu miesiąca, co stanowiło wzrost o ponad 42 proc. w porównaniu z wynikami z sierpnia ubiegłego roku. To najwyższa liczba w historii aplikacji - powiedział cytowany przez PAP Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych sprzedaży detalicznych Orlenu.
Program VITAY, funkcjonuje od ponad dwudziestu lat i pozwala na zbieranie punktów za tankowanie paliwa oraz zakupy innych produktów oferowanych na stacjach Orlenu. Punkty te mogą być wykorzystane na różne sposoby, w tym na kupony rabatowe czy wsparcie celów charytatywnych.
Z danych udostępnionych przez Orlen wynika, że do końca pierwszego półrocza tego roku w Polsce funkcjonowało 1929 stacji paliw należących do koncernu.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.