Parafia Matki Bożej Królowej Polskich Męczenników w Warszawie na drzwiach swojej świątyni zamieściła ogłoszenie z informacjami dotyczącymi obrządków z niedzieli 18 marca. Kolejno w punktach rozpisano harmonogram mszy na ówczesny dzień oraz poinformowano o wydarzeniach nadchodzącego tygodnia.
Wśród zapowiedzi znalazł się punkt, który stanowczo wyróżniał się spośród reszty. W ustępie trzecim czytamy o tym, że niedziela palmowa tuż-tuż. A skoro święto jest blisko, wierni będą musieli zaopatrzyć się w kolorowe palemki do poświęcenia. To najwyraźniej stało się impulsem do uaktywnienia genu marketingowego warszawskiej parafii. Jak uczynić "nasze palemki" lepszymi od "innych palemek"? To takie proste.
_Przyszła niedziela to Niedziela Palmowa czyli Męki Pańskiej. Obrzęd poświęcenia palm na wszystkich Mszach św. Palmy kupione przed bramami kościoła nie przyjmują na siebie wody święconej. Zaopatrujmy się w palmy przed kościołem, a nie u handlarzy, którzy w ramach ludzkiej naiwności kręcą swój biznes. _
Ktoś z parafii uznał, że warto zareklamować kościelny towar jako ten, który chłonie wodę święconą o wiele lepiej, niż palemka kupiona poza kościołem. W zasadzie tylko ten kościelny chłonie, bo "kupione przed bramami kościoła nie przyjmują na siebie wody święconej".
Ktoś kto przygotował ten komunikat może spokojnie startować do miana guru sprzedaży. Chcąc zatuszować fakt, że żeruje na naiwności wiernych, karb owej naiwności zrzucił na kupujących palemki poza kościołem - "Zaopatrujmy się w palmy przed kościołem, a nie u handlarzy, którzy w ramach ludzkiej naiwności kręcą swój biznes" - czytamy w ogłoszeniu.
Pozostaje życzyć handlarzom z Sanktuarium Matki Bożej Królowej Polskich Męczenników, wiernych, którzy nie są naiwni.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.