Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Materiał sponsorowany przez Coca-Cola | 

Pierwszy produkt bez cukru i bez kofeiny w ofercie Coca-Cola #WeźSpróbuj

Do rodziny produktów Coca-Cola dołączył nowy wariant Cola-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, dzięki któremu fani ikonicznego smaku, mogą po niego sięgać o każdej porze dnia i przy każdej okazji. Wprowadzenie na rynek kultowego napoju w nowej wersji to ważny krok w rozwoju marki – jest to bowiem pierwszy produkt bezkofeinowy w portfolio Coca-Cola.

Pierwszy produkt bez cukru i bez kofeiny w ofercie Coca-Cola #WeźSpróbuj
(Unsplash)

Coca-Cola sukcesywnie rozwija ofertę produktów nisko- i bezkalorycznych – obecnie stanowią one już 37 procent portfolio marki. Popularność tego typu produktów cały czas rośnie, a ich sprzedaż w 2021 roku wzrosła aż o 14 procent. Wprowadzając tę nowość, marka daje konsumentom możliwość cieszenia się ulubionym smakiem o każdej porze dnia i przy każdej okazji. Coca-Cola dostarcza nie tylko smakowych wrażeń, ale także promuje swój kultowy napój w wersji zero w pomysłowych, poruszających i skupiających jej fanów kampaniach: Najlepsza Coca-Cola Ever? czy zeszłorocznej #ZeroWords.

(materiały partnera)

#WeźSpróbuj i sam się przekonaj

Wprowadzeniu Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, towarzyszy kampania, w której marka zachęca konsumentów do spróbowania najnowszego wariantu i odpowiedzi na pytanie: "Czy nie jest on po prostu najlepszy na świecie? #WeźSpróbuj i sam się przekonaj". Swoją akcją po raz kolejny pozwala doświadczyć prawdziwej magii, sprawiając, że kultowy smak będzie dostępny zawsze, wszędzie i dla każdego. Nowy, bezkofeinowy wariant to propozycja dla osób, które szukają ciekawego wyboru na różne okazje, a jednocześnie chcą postawić na produkt z kategorii zero. Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny będzie idealnym towarzyszem zarówno wieczornych spotkań i kolacji czy popołudniowych lunchów. O każdej porze dnia smakować będzie wręcz wyśmienicie.

- Wprowadzenie pierwszego produktu Coca-Cola, który nie zawiera kofeiny to efekt naszej strategii 24/7, zgodnie z którą chcemy oferować konsumentom napoje na każdą porę dnia i na każdą okazję. Konsekwentny rozwój portfolio produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności to jeden z najważniejszych punktów naszej strategii, a także cel na kolejne lata. Chcemy skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów i jak najlepiej dopasowywać do nich naszą ofertę - podkreśla Małgorzata Drąg, Menadżerka Marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny jest dostępna od marca w sklepach w całej Polsce, w pojemnościach 330ml, 500ml, 850ml i 1000ml. #WeźSpróbuj

Materiał sponsorowany przez Coca-Cola
Autor: Materiały Prasowe
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 17.01.2025 – losowania Euro Jackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Awantura turystów w Tajlandii. "Polacy, nie róbcie tak"
Donald Tusk: Ochrona granic to święty obowiązek każdego rządu
Dwa tysiące osobników. To miasto zalały dziki
800+ dla Ukraińców. Trzaskowski: jeśli mieszkają i płacą podatki w Polsce
Prorosyjscy hakerzy zaatakowali na Whatsappie. Wystarczyło jedno kliknięcie
Denerwuje cię Danielle Collins? Novak Djoković ma zupełnie inne zdanie
GRU szkoli dywersantów. Tak Rosjanie planują kolejne operacje w Europie
Kontrowersyjna wymiana Birmy z Rosją. To junta wysłała za myśliwce
Fenomenalna Izabela Marcisz. Drugie złoto na Uniwersjadzie w Turynie
Starcie gigantów. Świątek kontra Raducanu w Australian Open
Archeolodzy wprost zaniemówili. Niesamowite odkrycie w Pompejach
KOMENTARZE WYŁĄCZONE
Sekcja komentarzy coraz częściej staje się celem farm trolli i polem do dezinformacji. Dlatego zdecydowaliśmy się wyłączyć możliwość komentowania pod tym artykułem.
Redakcja o2.pl
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić