Pierwszy produkt bez cukru i bez kofeiny w ofercie Coca-Cola #WeźSpróbuj

Do rodziny produktów Coca-Cola dołączył nowy wariant Cola-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, dzięki któremu fani ikonicznego smaku, mogą po niego sięgać o każdej porze dnia i przy każdej okazji. Wprowadzenie na rynek kultowego napoju w nowej wersji to ważny krok w rozwoju marki – jest to bowiem pierwszy produkt bezkofeinowy w portfolio Coca-Cola.

Źródło zdjęć: © Unsplash

Coca-Cola sukcesywnie rozwija ofertę produktów nisko- i bezkalorycznych – obecnie stanowią one już 37 procent portfolio marki. Popularność tego typu produktów cały czas rośnie, a ich sprzedaż w 2021 roku wzrosła aż o 14 procent. Wprowadzając tę nowość, marka daje konsumentom możliwość cieszenia się ulubionym smakiem o każdej porze dnia i przy każdej okazji. Coca-Cola dostarcza nie tylko smakowych wrażeń, ale także promuje swój kultowy napój w wersji zero w pomysłowych, poruszających i skupiających jej fanów kampaniach: Najlepsza Coca-Cola Ever? czy zeszłorocznej #ZeroWords.

© materiały partnera

#WeźSpróbuj i sam się przekonaj

Wprowadzeniu Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, towarzyszy kampania, w której marka zachęca konsumentów do spróbowania najnowszego wariantu i odpowiedzi na pytanie: "Czy nie jest on po prostu najlepszy na świecie? #WeźSpróbuj i sam się przekonaj". Swoją akcją po raz kolejny pozwala doświadczyć prawdziwej magii, sprawiając, że kultowy smak będzie dostępny zawsze, wszędzie i dla każdego. Nowy, bezkofeinowy wariant to propozycja dla osób, które szukają ciekawego wyboru na różne okazje, a jednocześnie chcą postawić na produkt z kategorii zero. Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny będzie idealnym towarzyszem zarówno wieczornych spotkań i kolacji czy popołudniowych lunchów. O każdej porze dnia smakować będzie wręcz wyśmienicie.

- Wprowadzenie pierwszego produktu Coca-Cola, który nie zawiera kofeiny to efekt naszej strategii 24/7, zgodnie z którą chcemy oferować konsumentom napoje na każdą porę dnia i na każdą okazję. Konsekwentny rozwój portfolio produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności to jeden z najważniejszych punktów naszej strategii, a także cel na kolejne lata. Chcemy skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów i jak najlepiej dopasowywać do nich naszą ofertę - podkreśla Małgorzata Drąg, Menadżerka Marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny jest dostępna od marca w sklepach w całej Polsce, w pojemnościach 330ml, 500ml, 850ml i 1000ml. #WeźSpróbuj

Materiał sponsorowany przez Coca-Cola
Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Jego głos znali wszyscy. Nie żyje Andrzej Bogusz
Jego głos znali wszyscy. Nie żyje Andrzej Bogusz
Ojciec Mai ujawnia. Matka Bartosza G. zniszczyła grób nastolatki
Ojciec Mai ujawnia. Matka Bartosza G. zniszczyła grób nastolatki
Śmiertelny wypadek na wyciągu. Nie żyje turysta z Niemiec
Śmiertelny wypadek na wyciągu. Nie żyje turysta z Niemiec
Podpalili mercedesa za niemal milion złotych. Sprawą zajmie się sąd
Podpalili mercedesa za niemal milion złotych. Sprawą zajmie się sąd
Odkrycie w Wielkopolsce. Znaleźli kości zwierzęce i monety
Odkrycie w Wielkopolsce. Znaleźli kości zwierzęce i monety
Sekundy od tragedii. Kierowca niemal potrącił pieszego na pasach
Sekundy od tragedii. Kierowca niemal potrącił pieszego na pasach
Nagranie z Putinem sprzed 25 lat. Tak mówił o NATO
Nagranie z Putinem sprzed 25 lat. Tak mówił o NATO
Pilny komunikat. Szukają Jakuba Wesołego
Pilny komunikat. Szukają Jakuba Wesołego
Tuż przed świętami. Norwegia zaostrza przepisy dla uchodźców
Tuż przed świętami. Norwegia zaostrza przepisy dla uchodźców
Głośne zabójstwo w USA. Zwrot w sprawie. Może uniknąć kary śmierci
Głośne zabójstwo w USA. Zwrot w sprawie. Może uniknąć kary śmierci
Koszmarny wypadek. Auto wypadło z drogi. Nie żyje jedna osoba
Koszmarny wypadek. Auto wypadło z drogi. Nie żyje jedna osoba
Martwa kobieta w samolocie. Pasażerka zabrała głos
Martwa kobieta w samolocie. Pasażerka zabrała głos