Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa

Stanowski kontra Borek. Podsumował ich konflikt. Film niesie się po sieci

5

Start założonego przez Krzysztofa Stanowskiego Kanału Zero wzbudził ogromne emocje. Wielu internautów porównuje nowy projekt do Kanału Sportowego. Temat ten podłapał Damian Bąbol, który opublikował satyryczny filmik pokazujący, jak wyglądało by spotkanie fanów obu inicjatyw na stadionie piłkarskim. Nie zabrakło też nawiązań do konfliktu między Stanowskim a Mateuszem Borkiem.

Stanowski kontra Borek. Podsumował ich konflikt. Film niesie się po sieci
Na dużym zdjęciu Mateusz Borek. Na małym Krzysztof Bąbol. (Licencjodawca, Twitter Damian Bąbol, Youtube Kanał Sportowy)

Kanał Zero na początku swojej działalności cieszy się ogromna popularnością wśród internautów. Publikowane tam materiały zdobywają liczone w setkach tysięcy wyświetlenia, a sam Krzysztof Stanowski przekazał, że projekt w ciągu pierwszych kilku dni funkcjonowania z tego tylko tytułu zarobił 115 tysięcy złotych.

Na drugim biegunie znajduje się Kanał Sportowy który od momentu odejścia Krzysztofa Stanowskiego regularnie traci widzów. Wielu internautów łączy spadające wyświetlenia projektu z atakiem, jaki na Stanowskiego przepuścił Mateusz Borek w trakcie programu live, a także ripostą tego pierwszego. Konflikt między dziennikarzami przeniósł się później na ich fanów.

Nastroje ostatnich tygodni w satyryczny sposób zobrazował Damian Bąbol. Znany prezenter i lektor na swoim profilu w serwisie X przedstawił, jak wyglądałoby starcie kibiców Kanału Zero i Kanału Sportowego, gdyby spotkali się oni przy okazji meczu piłkarskiego.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: #dziejesiewsporcie: kopnął spod własnej bramki. Zdobył wymarzonego gola
W niedzielę Kanał Sportowy zmierzył się na wyjeździe w derbach Mokotowa z Kanałem Zero. Na sektorze gości zasiadło 700 internetowym fanatyków KS, którzy pociągiem specjalnym udali się na nowy stadion przy ul. Wołowskiej. Nie zabrakło tradycyjnej hejterskiej wymiany uprzejmości - ogłosił lektor filmiku.

Konwencja nagrania opiera się na przedstawieniu kibicowskich przyśpiewek, które mogliby wymienić fani obu drużyn. Duża część z nich skupia się na osobach skonfliktowanych ze sobą Krzysztofa Stanowskiego i Mateusza Borka. Na filmiku przedstawiono m.in. moment, w którym "kibice" obu stron odgrywani przez Bąbola skandują nazwiska obu skonfliktowanych dziennikarzy.

Część przyśpiewek nawiązuje do zarzutów, jakie Stanowski w swoim głośnym filmie przedstawił wspólnikom Kanału Sportowego. "Wstań na poranek, hej Borek wstań na poranek" - krzyczał Bąbol. "Gdzie są kamery? Hej KS, gdzie są kamery" - śpiewał, nawiązując do ujawnionej przez Stanowskiego informacji o tym, że po jego odejściu Kanał Sportowy korzystał ze sprzętu udostępnionego przez spółkę Weszlo, której jest właścicielem.

Nie zabrakło również aluzji do znakomitych wyświetleń, jakie na początku swojej działalności notuje Kanał Zero i spadających zasięgów Kanału Sportowego. Opublikowany we wtorkowy wieczór (06.02) film spotkał się z ciepłym przyjęciem internautów i w ciągu 12 godzin zyskał 185 tysięcy wyświetleń w serwisie X.

Trwa ładowanie wpisu:twitter
Autor: AHU
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Transpłciowa córka Elona Muska miażdży ojca. "Aż się trzęsę"
Miłośnik przyrody aż zastygł. Czaiła się w zaroślach
Otwock wciąż bez bieżącej wody. Decyzja we wtorek
Przewróciło się drzewo. Ucierpiały wiewiórki. Tak im pomagano
Był w lesie z ojcem i bratem. 14-latek walczy o życie
Sukces Julii Szeremety. Awansowała do finału
Biją się o 19-latka z Warszawy. Jest wręcz rozchwytywany
Drzewo runęło, ucierpiały wiewiórki. Tak wyglądała akcja ratunkowa
Potwierdzono grypę H5N1 u człowieka. Pierwszy przypadek w Meksyku
Warszawa. Motocyklista wjechał w radiowóz, nie miał nawet prawa jazdy
"Bity przez inne dzieci". Przedszkolance grozi 8 lat więzienia
Kim Dzong Un z inspekcją wojsk specjalnych. Przetestował nowy karabin
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić