Nie ma wątpliwości, że przez lata kariery sportowej Agnieszka Radwańska zbudowała sobie potężny kapitał w postaci oddanych fanów. Przez wiele lat była w TOP10 światowego rankingu i swego czasu była najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem na świecie. Stąd też nie może nikogo dziwić, że nawet teraz, kiedy jest już na sportowej emeryturze i poświęca się swojej rodzinie, nie brakuje firm, które chciałby nawiązać z nią współpracę sponsorską.
W poniedziałek Polka pochwaliła się, że została twarzą marki wody Jurajska. Potencjalnie wydawało się, iż będzie to współpraca jak wiele innych, czyli sprawa ograniczy się do kilku reklam z udziałem byłej tenisistki. Jednak nic bardziej mylnego. Potencjalnie niegroźny post z informacją o nawiązaniu współpracy wywołał burzę wśród internautów.
Komentujący uważają, że w obecnych czasach promowanie plastikowych butelek nie jest w porządku. Świat boryka się z wielkim nadmiarem plastiku, który zamiast być poddany recyklingowi, najczęściej jest po prostu wyrzucany i zanieczyszcza środowisko.
Zobacz także: Krychowiak zignorował żonę. Czy mu wybaczy?
Woda z plastiku nie jest ok - napisała jedna z komentujących.
Czyli jednak woda w plastikowych butelkach. Szkoda, że nie filtr do wody na baterię kuchenną - wtórowała inna internautka.
Sad really. W czasach, w których ogrom plastiku na świecie grozi katastrofą ekologiczną, gdzie zagrożone są setki gatunków zwierząt... Agnieszka stoi dumnie z jednorazową butelką PET wciskając kto, że pije codziennie jurajską wodę - podsumował inny z fanów.
To tylko jedne z nielicznych nieprzychylnych komentarzy pod postem ogłaszającym współpracę Agnieszki Radwańskiej ze znaną marką wody. Trzeba jednak zauważyć, że oprócz tych negatywnych opinii, nie brakowało również komentarzy fanów, którzy cieszyli się z tej współpracy. Uważacie, że jedna z najpopularniejszych sportswoman XXI wieku w Polsce powinna lepiej dbać o swój wizerunek?
Zobacz także: Piękna gwiazda polskich ringów jest przerażona
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.