Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
VDB | 

Agnieszka Radwańska zaatakowana. Poszło o butelkę wody

12

Chociaż Agnieszka Radwańska przebywa na sportowej emeryturze to dalej jest łakomym kąskiem dla sponsorów. Była wiceliderka światowego rankingu tenisistek została twarzą znanego producenta napojów. To jednak nie spotkało się z przychylnością fanów w internecie.

Agnieszka Radwańska zaatakowana. Poszło o butelkę wody
Agnieszka Radwańska (Instagram.com)

Nie ma wątpliwości, że przez lata kariery sportowej Agnieszka Radwańska zbudowała sobie potężny kapitał w postaci oddanych fanów. Przez wiele lat była w TOP10 światowego rankingu i swego czasu była najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem na świecie. Stąd też nie może nikogo dziwić, że nawet teraz, kiedy jest już na sportowej emeryturze i poświęca się swojej rodzinie, nie brakuje firm, które chciałby nawiązać z nią współpracę sponsorską.

W poniedziałek Polka pochwaliła się, że została twarzą marki wody Jurajska. Potencjalnie wydawało się, iż będzie to współpraca jak wiele innych, czyli sprawa ograniczy się do kilku reklam z udziałem byłej tenisistki. Jednak nic bardziej mylnego. Potencjalnie niegroźny post z informacją o nawiązaniu współpracy wywołał burzę wśród internautów.

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Komentujący uważają, że w obecnych czasach promowanie plastikowych butelek nie jest w porządku. Świat boryka się z wielkim nadmiarem plastiku, który zamiast być poddany recyklingowi, najczęściej jest po prostu wyrzucany i zanieczyszcza środowisko.

Hejt na Agnieszkę Radwańską
(Instagram.com)
Woda z plastiku nie jest ok - napisała jedna z komentujących.
Czyli jednak woda w plastikowych butelkach. Szkoda, że nie filtr do wody na baterię kuchenną - wtórowała inna internautka.
Sad really. W czasach, w których ogrom plastiku na świecie grozi katastrofą ekologiczną, gdzie zagrożone są setki gatunków zwierząt... Agnieszka stoi dumnie z jednorazową butelką PET wciskając kto, że pije codziennie jurajską wodę - podsumował inny z fanów.

To tylko jedne z nielicznych nieprzychylnych komentarzy pod postem ogłaszającym współpracę Agnieszki Radwańskiej ze znaną marką wody. Trzeba jednak zauważyć, że oprócz tych negatywnych opinii, nie brakowało również komentarzy fanów, którzy cieszyli się z tej współpracy. Uważacie, że jedna z najpopularniejszych sportswoman XXI wieku w Polsce powinna lepiej dbać o swój wizerunek?

Zobacz także: Thomsen, Madsen, a może Ragus? Kto pojechał najefektowniej? Zobacz kronikę 2. kolejki PGE Ekstraligi!
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Kontrowersyjne oświadczenie nt. sprzętu WOŚP. Prawniczka: nie mają mocy prawnej
Zagrożenie zdrowia i życia. Rodzina błaga o pomoc w odnalezieniu 22-latki
Nowy kalendarz ferii zimowych. "Ceny spadną"
Dramatyczna akcja służb na Podkarpaciu. Przysypany mężczyzna
Seniorzy masowo tracą pieniądze. Myślą, że idą na bezpłatne badania
Iga Świątek zagra w kolejnej rundzie. Teraz mecz z Niemką
Chleb ze smalcem za 25, kiełbasa za 30. Ceny w Zakopanem
Zaginęła prawniczka z Lublina. Rodzina zwróciła się z apelem do kierowców
Termin mija w niedzielę. Koniec TikToka w USA
Jeździsz samochodem? Do tych miast lepiej się nie wybieraj
Przyrodnicy załamani. Ktoś zastrzelił Merle
Ludzie lądują w szpitalach w dwóch krajach. Winne borówki z Polski?
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić