Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
Marcin Lewicki
Marcin Lewicki | 

Filip Chajzer w Fame MMA. Wiemy, ile może zarobić za walkę

11

Największa organizacja freak fightów w Polsce ogłosiła, że gwiazdą najbliższej gali będzie Filip Chajzer. Dziennikarz i prezenter wyjdzie do oktagonu podczas Fame MMA 22, a jego przeciwnikiem będzie znany youtuber. Jak przebiegły negocjacje? Ujawniamy.

Filip Chajzer w Fame MMA. Wiemy, ile może zarobić za walkę
Filip Chajzer w Fame MMA. Wiemy, ile może zarobić za walkę (YouTube)

Filip Chajzer został nową gwiazdą Fame MMA. Dziennikarz zadebiutuje podczas gali Fame MMA 22. 31 sierpnia jego przeciwnikiem będzie znany influencer, Tomasz "Gimper" Działowy. Jak udało nam się ustalić, zawodnicy zawalczą w formule mieszanych sztuk walki (MMA).

Ile zarobi za walkę Filip Chajzer? Tego przedstawiciele Fame MMA nie chcą zdradzić. Zasłaniają się klauzulami w umowach. Nieoficjalnie ustaliliśmy, że wysokość wynagrodzenia Chajzera nie będzie odbiegała od kwot, które otrzymywały inne gwiazdy Fame MMA.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Wojtek Gola myśli nad zakupem mieszkania w Dubaju: "Mieszkania tam nie są aż takie drogie". Padła konkretna kwota

W kuluarach organizacji mówi się, że dziennikarz i prezenter zarobi za jedną walkę kilkaset tysięcy złotych. Pada nawet kwota 600-700 tysięcy złotych.

Sport.pl podał w grudniu 2023 roku, że na podobne zarobki mógł liczyć Sebastian Fabijański. Organizacja miała zapłacić aktorowi 1,5 miliona złotych za trzy walki, czyli ok. 500 tys. za występ na jednej gali.

Negocjacje nie były łatwe. Ile zarobi gwiazdor?

Okazuje się, że to sami przedstawiciele Fame MMA zgłosili się do Filipa Chajzera. Chcieli namówić na walkę osobę, która dotychczas nie wpisywała się w klasyczne ramy freak fightów w Polsce.

Negocjacje między stronami nie były błyskawiczne. Obydwie strony sondowały swoje zamiary, ale ostatecznie udało się dojść do porozumienia.

Jak długo musieliśmy czekać na decyzję? Chwilę to trwało. Filip chciał poznać wszystkie szczegóły na temat walki, formułę, prosił o informacje na temat naszej organizacji. Ostatecznie zgodził się na walkę - wyjaśnia w rozmowie z o2.pl Michał Jurczyga, rzecznik prasowy Fame MMA.

Czy walka z "Gimperem" to początek długiej kariery Chajzera w sportach walki? To nie jest jeszcze pewne. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że wszystko zależy od formy zawodnika, jego dalszych planów w karierze i ostatecznych wyników oglądalności walki.

Przedstawiciele organizacji Fame MMA nie ukrywają, że właśnie oglądalność stoi za zakontraktowaniem Filipa Chajzera. Dodajmy, że taki ruch był sporym zaskoczeniem, bo prezenter nie kojarzy się z freak fightami.

"Dzięki Filipowi dotrzemy do nowych odbiorców"

Okazuje się, że organizatorzy gal Fame MMA doskonale zdają sobie z tego sprawę. Poszukiwali gwiazdy, która nie wpisywała się w dotychczasowe ramy swojego biznesu. W rozmowie z o2.pl zdradzają, że Chajzer może być kluczem, który ułatwi dotarcie do starszej publiczności.

Dzięki Filipowi dotrzemy do nowej grupy docelowej. Chcemy zaprosić widzów starszych, którzy cenią osobowości znane z telewizji. Wykorzystamy jego telewizyjne korzenie. Ostatnio wokół Filipa Chajzera znów jest głośno, a to ważne. Na pewno będziemy chcieli zapełnić PGE Narodowy - mówi nam Jurczyga.
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 29.03.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Norwescy kibice tak protestują przeciwko VAR. "Antydemokratyczne siły"
Niemiecki skoczek nie wystąpi w Planicy. Wszystko przez... lęk wysokości
Są wyniki testu wariografem męża Beaty Klimek. Eksperci komentują
Emocjonujący konkurs w Planicy. Polacy walczyli o podium!
Tłumy turystów w Tatrach. "2 godziny w korku, kolejne 3 w kolejce"
Pięcioro ukraińskich dzieci wróciło do domów. 10-latek długo czekał na ten moment
"Zdemilitaryzowana wspólnota hipisów". Georgia Meloni mówi o Unii Europejskiej
Wydają na obronność najmniej w NATO. USA nie odpuszczają
Protesty w Stambule nie ustają. "Turcy cierpią z rąk innych Turków"
Nagle upadł na posadzkę. Dramatyczne sceny na pływalni w Mogilnie
Ikoniczny "maluch" Simony Kossak kupiony! Przyrodnik z Torunia zbiera na renowację
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić