Iga Świątek jest znakomitą ambasadorką Polski na całym świecie. To zasługa jej fenomenalnych wyników na zawodowych kortach. Raszynianka ma zaledwie 21 lat, a już może pochwalić się spektakularnymi sukcesami, o których inne tenisistki w jej wieku mogą tylko pomarzyć.
Iga Świątek dwukrotnie wygrała już wielkoszlemowy turniej Roland Garros. Do tego w pierwszej części trwającego sezonu popisała się imponującą serią 37 wygranych z rzędu, dzięki czemu triumfowała też w Katarze, Indian Wells, Miami, Stuttgarcie i Rzymie. W stolicy Włoch obroniła nawet tytuł sprzed roku.
W czasie kapitalnej serii Iga Świątek została liderką światowego rankingu. Do tego wypracowała sobie tak dużą przewagę nad rywalkami, że mimo ostatniego niepowodzenia w Toronto (porażka w 1/8 finału), na razie nie ma mowy, by ktoś zmienił naszą reprezentantkę na prowadzeniu.
Doskonałe wyniki na kortach niosą za sobą coraz większą popularność wśród sponsorów. Polka nawiązała już współpracę z kilkoma znanymi markami. W naszym kraju możemy zobaczyć ją m.in. w reklamach PZU. 21-latka związała się też ze słynnym producentem zegarków - firmą Rolex.
Czy będą kolejni potężni sponsorzy? Z takimi decyzjami liderka światowego rankingu nie spieszy się zbytnio. - Nie muszę się spieszyć, by mieć jak najwięcej sponsorów - podkreśliła w wywiadzie dla magazynu "Forbes". W dalszej części rozmowy Iga Świątek wyjaśniła dlaczego. Chodzi o zachowanie równowagi między życiem osobistym a pracą i obowiązkami marketingowymi.
Kiedy przychodzi moment, że nie mam czasu na czytanie książki, to wiem, że tracę równowagę między życiem prywatnym a pracą. I wtedy wracam do podstaw - tłumaczy utalentowana Polka.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.