Serwis wirtualnemedia.pl poinformował o niezwykłej kampanii marketingowej, na którą zdecydowała się marka Tyskie. Polski browar wykupił reklamę w dzienniku "Irish Daily Star", w której widzimy konkretne przesłanie do Irlandczyków.
"Grab a Tyskie beer and help us cheer!" - zachęca polski browar Irlandczyków do przejścia na "ty" i dopingowania Biało-Czerwonym.
Kampania piwowarska chce zagrać na emocjach Irlandczyków, bo tych w eliminacjach do Euro 2020 wyeliminowali... Słowacy, czyli pierwszy rywal Polaków na wielkim turnieju.
Drodzy Irlandczycy, Słowacja wyeliminowała was z turnieju, ale nie wyobrażamy sobie rozgrywek bez was. Wasza pasja i śpiew nie mogą się zmarnować. Dopingujcie Polskę w meczu ze Słowacją - taka reklama widnieje w gazecie.
Skąd takich ruch marki Tyskie? W serwisie wirtualnemedia.pl pojawiła się wypowiedź Pawła Drubkowskiego, brand managera w Kompanii Piwowarskiej.
Polskich i irlandzkich kibiców łączy wyjątkowa więź, sięgająca jeszcze Euro 2012. Gdy okazało się, że irlandzka drużyna została wyeliminowana przez Słowację, a jej niesamowici kibice zostali bez drużyny w Euro, wiedzieliśmy, że musimy wyciągnąć do nich rękę - powiedział Drubkowski.
Kiedy zaczną Polacy Euro 2020?
Biało-Czerwoni rozpoczną zmagania 14 czerwca meczem ze Słowacją. W sobotę 19 czerwca czeka starcie z Hiszpanami, a cztery dni później konfrontacja ze Szwedami. Polacy swoje spotkania rozegrają w Sankt Petersburgu (Słowacja, Szwecja) i Sewilli (Hiszpania). Mecze Polaków transmitowane będą przez TVP1, TVP Sport, a zobaczyć je będzie można także w WP Pilot.
Czytaj także: Zjawiskowa partnerka Ronaldo. Pozuje w seksownym stroju
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.