Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
10°
Adrian Hulbój | 
aktualizacja 

Ośmieszyli PSG. Po meczu podszedł do Mbappe po koszulkę

4

Piłkarze Newcastle United mają powody do świętowania! W środowym meczu Ligi Mistrzów rozbili 4:1 naszpikowany gwiazdami zespół PSG. Jeden z bohaterów spotkania, Sean Longstaff, po meczu przyznał, że prosił o koszulkę słynnego Kyliana Mbappe. Okazało się jednak, że w wymianie przeszkodził mu kolega z zespołu.

Ośmieszyli PSG. Po meczu podszedł do Mbappe po koszulkę
Piłkarze Newcastle "ścigali się" o koszulkę Mbappe! (Licencjodawca)

Sean Longstaff na pewno zapamięta ten mecz na długo. Nie dość, że jego drużyna ograła słynne PSG, to on sam w 50 minucie zapisał się na listę strzelców, podwyższając wynik na 3:0. . Okazuje się jednak, że tego wieczora nie wszystko poszło zgodnie z planem angielskiego piłkarza.

Po zakończeniu spotkania, piłkarz angielskiego zespołu zdradził na antenie TNT Sports, że zamierza zdobyć koszulkę największej gwiazdy francuskiej drużyny - Kyliana Mbappe. Longstaff chciał podarować ją swojemu młodszemu bratu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Pod Siatką - Polacy lepsi od Meksyku. Zobacz kulisy meczu

Szybko okazało się jednak, że jego starania spełzły na niczym. W wyścigu o koszulkę supergwiazdy PSG Longstaff został bowiem uprzedzony przez klubowego kolegę - Kierana Trippiera. Ten następnie przekazał trykot swojemu sześcioletniemu synomi.

Okazuje się, że mały Jacob jest wielkim fanem francuskiego napastnika. Sam Trippier na konferencji prasowej poprzedzającej mecz żartował, że jego syn wolałby wyprowadzać na murawę Mbappe niż własnego ojca.

Trippier sprawił piękny prezent swojemu synowi i zdobył koszulkę jego idola. Podekscytowany Jacob natychmiast założył trykot swojego ulubieńca, co zarejestrowały kamery TNT. Gdy angielski piłkarz udzielał pomeczowego wywiadu w towarzystwie Jacoba, eksperci telewizyjni zauważyli, jaką koszulkę ma na sobie chłopiec. Sam Trippier pochwalił się również zdjęciem Jacoba w koszulce Mbappe na swoim Instagramie.

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Środowe starcie z pewnością przejdzie do historii Newcastle United. Popularne "Sroki" nie tylko upokorzyły naszpikowany gwiazdami zespół mistrza Francji, ale również w piękny sposób uczciły powrót Ligi Mistrzów na swój domowy stadion, St. James Park.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Przypomnijmy, że Newcastle United ostatni raz rywalizował w Lidze Mistrzów w sezonie 2002/2003. Po dwudziestoletniej przerwie na St. James Park ponownie rozległ się hymn Ligi Mistrzów.

W pierwszej kolejce tegorocznych zmagań angielski zespół zremisował na wyjeździe 0:0 z Milanem. Dzięki czterem punktom wywalczonym w dwóch meczach Newcastle zajmuje pozycje lidera grupy F.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Puchar Świata w boksie. Damian Durkacz przegrał pojedynek z Uzbekiem
Nie stać jej na ślub. Ksiądz zareagował natychmiast
Nowa lista leków refundowanych. Zmiany wchodzą od 1 kwietnia
Matka próbowała sprzedać noworodka. Chciała zapłacić za kurs pieczenia ciast
Ekwador prosi USA o pomoc w walce z gangami. To oferuje w zamian
Śmierć kliniczna 50-letniej Hiszpanki. Jej serce nie biło przez 24 minuty
"Jesteśmy głęboko zaniepokojeni". Ważny apel ws. wilków
"Wypaczane jest święto". Ksiądz krytykuje komunijne prezenty
Straty rzędu 200 tys. zł. Nieunikniony ruch ws. Karoliny Wróbel?
Wzrost zatruć dopalaczami w Polsce. Alarmujące dane GIS
Elon Musk płaci alimenty. Kwota jest ogromna
Przyszły kanclerz Niemiec ma dość Orbana. Chce bolesnych sankcji
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić