Ten transfer był wielkim wydarzeniem poprzedniego roku. Lionel Messi rozstał się z FC Barcelona, choć po latach, głównie wypełnionych sukcesami, wydawało się to być niemożliwe. Argentyńczyk przeniósł się do Paris Saint-Germain i dołączył do gwiazdozbioru. Gra między innymi z Neymarem oraz Kylianem Mbappe.
Na francuskich boiskach 34-latek jeszcze nie czaruje na miarę ogromnych możliwości. Szejkowie, będący właścicielami Paris Saint-Germain, mogą być jednak zadowoleni z wpływu Lionela Messiego na inne obszary funkcjonowania klubu.
Opowiedział o tym Marc Armstrong w rozmowie z "Goal and Spox". Odpowiada on za sponsoring w Paris Saint-Germain. - Messi jest dla nas naprawdę cenny. Z ekonomicznego punktu widzenia jego wpływ jest niesamowity. Popyt na koszulki wzrósł o 30-40 procent. Sprzedaliśmy ich w zeszłym roku więcej niż jakikolwiek klub na świecie. Sprzedalibyśmy więcej, gdybyśmy mogli je szybciej produkować - mówi Armstrong.
Klub zawarł cztery nowe umowy ze sponsorami. W mediach społecznościowych przybyło mu 20 milionów obserwujących w ciągu tygodnia od podpisania kontraktu z Lionelem Messim. - Nasza społeczność w Internecie ma 150 milionów osób - mówi Armstrong i dodaje, że bilety na domowe mecze wyprzedają się z wyprzedzeniem. - Istnieje ogromne zapotrzebowanie, którego w tej chwili nie możemy w pełni zaspokoić - dodaje specjalista od sponsoringu.
Czytaj także: Ale draka! Wbiegł na boisko. Sędzia cudem uniknął ciosu
Czytaj także: Tego sportowca poniosło. Pobicie w nietypowym momencie
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.