Nowy projekt Krzysztofa Stanowskiego budził ogromne zainteresowanie już na kilka miesięcy przed startem regularnej emisji. Dane, które na swoim profilu zamieścił popularny dziennikarz wskazują, że emocje wokół Kanału Zero nie opadły, a poszczególne emitowane tam materiały cieszą się wielką popularnością wśród internautów.
We wtorek (06.02) Stanowski na swoim profilu w serwisie X udostępnił statystyki podsumowujące pierwsze dni projektu. W momencie publikacji jego wpisu, Kanał Sportowy zebrał ponad 733 tysiące subskrypcji, a umieszczone na nim materiały zanotowały łącznie 18 milionów wyświetleń. Oczywiście należy pamiętać, że spora część tych subskrypcji pojawiła się jeszcze przed 1 lutym, jednak popularność projektu jest ogromna.
Widzowie z dużym entuzjazmem przyjęli start Kanału Zero, co widać po wyświetleniach poszczególnych materiałów. Zamieszczony 2 lutego wywiad Krzysztofa Stanowskiego i Roberta Mazurka w momencie publikacji tego artykułu zgromadził ponad 2,4 mln wyświetleń.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dużą popularnością cieszył się też m.in. materiał zawierający analizę zachowań i gestów Andrzeja Dudy w trakcie tej rozmowy. Pojawił się on na Kanale Zero trzy dni później i również przekroczył barierę miliona wyświetleń.
Dobre pierwsze 5 dni - krótko podsumował autor projektu
Tak imponujące liczby wpływają na zarobki projektu. Stanowski na prośbę internautów przybliżył zyski, jakie na początku swojej działalności zanotował Kanał Zero z tytułu wyświetleń. Jak poinformował dziennikarz, w ciągu czterech dni było to około 115 tysięcy złotych.
Przypomnijmy, że oficjalny start projektu miał miejsce 1 lutego, tego dnia przeprowadzono jednak tylko transmisję live z wywiadu Przemysława Rudzkiego z inicjatorem Kanału Zero. Regularna emisja materiałów i programów na żywo rozpoczęła się dopiero kolejnego dnia.
Zarobki Kanału Zero z wyświetleń w początkowej fazie działalności robią sporę wrażenie, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę, że to tylko część jego dochodów. Istotnym elementem finansowania projektu są również liczne umowy sponsorskie między Kanałem a wspierającymi go markami.
Chociaż dokładne dane na ten temat nie zostały ujawnione, potencjał marketingowy nowej inicjatywy Stanowskiego wskazuje, że przychody z tytułu umów sponsorskich mogą być rekordowe w skali polskiego internetu.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.