Pierwotnie platforma DAZN w Polsce miała zadebiutować 2 maja. Jednakże ze względu na pandemię COVID-19 oficjalny debiut w kraju nad Wisłą musiał ulec zmianie. Przede wszystkim "sportowy Netflix" wówczas miał mocno okrojoną ofertę sportową, ponieważ większość rozgrywek została zawieszonych, a poza tym czasy niepewności gospodarczej nie sprzyjały nowym inwestycjom.
Zobacz także: Gwiazdor wspomina bójkę z Borucem
Po kilku miesiącach ciszy poznaliśmy nowy termin wejścia światowego giganta na polski rynek. Według oficjalnego komunikatu wydanego przez DAZN, od 1 grudnia 2020 roku platforma będzie dostępna dla Polaków. Początkowo w ofercie znajdą się głównie największe gale bokserskie, jednakże wraz z biegiem czasu możemy spodziewać się rozszerzenia na kolejne dyscypliny sportowe.
Polska będzie jednym z 200 nowych krajów, do których ze swoją ofertą trafi DAZN. Wcześniej platforma z powodzeniem funkcjonowała na takich rynkach jak m.in. USA, Wielka Brytania, Francja, Niemcy czy Hiszpania. Kibice na DAZN mogli śledzić mecze NFL, NBA, NHL, Seria A, La Liga czy Ligi Mistrzów.
Zobacz także: Gwiazdor krytykuje testy na koronawirusa
Wejście światowej platformy na polski rynek to również duża nadzieja dla branży sportowej. Do tej pory w każdym miejscu, w którym kibice mieli dostęp do oferty DAZN platforma robiła wielomilionowe inwestycje w lokalny sport. Czy tak również będzie i tym razem? Przekonamy się po 1 grudnia 2020 roku.
Zobacz także: Piotr Żyła wzywa Prezydenta do odpowiedzi
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.