Profil Georginy Rodriguez jest obserwowany przez 46,5 miliona użytkowników Instagrama. To ogromna społeczność, która stopniowo rośnie. Nic dziwnego, że między innymi marki odzieżowe i kosmetyczne starają się wykorzystać popularność pochodzącej z Argentyny modelki oraz influencerki.
Zwykły post sponsorowany na Instagramie Georginy Rodriguez kosztuje 60 tysięcy euro, a promowanie się w relacji na profilu Argentynki to dla firmy wydatek 12 tysięcy euro. Najdrożej wyceniona została transmisja na żywo, która prowadzona przez pięć minut przez partnerkę Cristiano Ronaldo została wyceniona na 100 tysięcy euro.
Życie Georginy Rodriguez zmieniło się diametralnie siedem lat temu, kiedy poznała portugalskiego piłkarza. Przyszła ona na świat w Buenos Aires, ale od najmłodszych lat mieszkała w Hiszpanii. Kiedy po raz pierwszy spotkała się z Cristiano Ronaldo, pracowała w butiku Gucci w Madrycie jako asystentka.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W czasie pracy w butiku Georgina Rodriguez zarabiała 10 euro na godzinę i mogła tylko pomarzyć o luksusie, w którym żyje obecnie. Przedsiębiorcza modelka zadbała o sukces w mediach społecznościowych, dzięki czemu jest teraz w stanie żyć na wysokim poziomie bez wsparcia Cristiano Ronaldo.
Georgina Rodriguez została w 2022 roku bohaterką filmu dokumentalnego finansowanego przez platformę Netflix. Modelka sama uczestniczyła w reżyserowaniu oraz przygotowaniu fimu.
Transfer Cristiano Ronaldo do saudyjskiego Al-Nassr, do którego doszło na początku tego roku, pozwala również partnerce piłkarza w podbijaniu nowych rynków w regionie Zatoki Perskiej. Wcześniej Portugalczyk występował jedynie w europejskich zespołach takich jak Real Madryt, Juventus FC czy Manchester United.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.