Minęły czasy, kiedy FC Barcelona nie musiała martwić się o swój budżet. Klub mógł ze spokojem wydawać pieniądze na transfery i przez długi czas nie było mowy o żadnych ograniczeniach.
Sielanka jednak dobiegła końca. Media obiegły informacje o problemach finansowych, które znalazły swoje potwierdzenie. Jednak mimo nich w ostatnim letnim okienku transferowym udało im się dokonać sporych transferów, w tym m.in. Roberta Lewandowskiego, za którego zapłacono około 50 milionów euro.
Możesz przeczytać także: Sobowtór Messiego znów odpiera zarzuty. Chodzi o łóżkowe podboje
Biorąc pod uwagę obecny aspekt finansowy, Barcelona robi wszystko, by zwiększyć swoje przychody pozasportowe. I z tego powodu stara się rozwijać swoje relacje z nowymi markami.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nowy sponsoring w klubie "Lewego"
Stąd też w sobotę 24 czerwca do hiszpańskiego miasta wybrali się znani na całym świecie youtuberzy, Logan Paul oraz KSI. Obaj mają po około 25 miliona subskrybentów na tej platformie.
Duet ten tworzy bardzo znaną amerykańską markę napoju Prime. Jej popularność wśród młodych ludzi uprawiających sport jest ogromna. To właśnie głównie efekt współpracy Amerykanina i Brytyjczyka.
Jak donosi "Mundo Deportivo", od początku nowego sezonu piłkarze Barcy będą nawadniani właśnie tymi napojami. To zmiana, bowiem dotychczas klub miał umowę z marką Gatorade, która wygasa 30 czerwca 2023 roku.
Ekspozycja medialna Paula i KSI pomoże Blaugranie w poszerzeniu bazy fanów na całym świecie. A szczególnie w USA, gdzie klub ponownie odbędzie przedsezonowe tournee.
Jeżeli chodzi o firmę Prime, to jest to dla niej kolejny wielki krok. Wystarczy powiedzieć, że oprócz Barcelony ma już ona umowy sponsorskie z Arsenalem FC czy UFC.
Możesz przeczytać również: Piłkarz ronił łzy przed kamerami. Kibice go nie rozumieją
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.