W czerwcu 2022 roku świat obiegły informacje o rozstaniu Gerarda Pique z Shakirą. Powodem takiej decyzji miała być zdrada, jakiej dopuścił się piłkarz. Dla kolumbijskiej piosenkarki był to prawdziwy cios. Razem para była przez 12 lat, wiodła szczęśliwe życie i doczekała się dwójki synów.
To już jednak przeszłość. Od czasu rozstania oboje unikają wywiadów i nie chcą opowiadać o swoim życiu prywatnym. Plotkarskie media jednak regularnie poruszają temat ich zakończonego związku.
Shakira w ostatnim czasie musi zmagać się też z oskarżeniami dotyczącymi rzekomych oszustw podatkowych. Jak informuje kataloński dziennik "Sport", miała uchylać się od zapłacenia łącznie 14,5 mln euro. Artystce groziło osiem lat i dwa miesiące więzienia oraz grzywna w wysokości 23,8 mln euro. Ostatecznie musi zapłacić grzywnę w wysokości 7,6 mln euro, a do tego dochodzi kara więzienia w zawieszeniu na trzy lata.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Po rozprawie prawnik piosenkarki Pau Molins wyliczył, ile rzekomo straciła pieniędzy na związku z Pique.
Gdyby Shakira nie mieszkała w Katalonii, oszczędzono by jej sześciu przestępstw. W Katalonii można trafić do więzienia za przestępstwo, za które nie można zostać skazanym w Madrycie. Gdyby zakochała się w Sergio Ramosie, a nie w Gerardzie Piqué, kosztowałoby ją to znacznie mniej pieniędzy. Straciła na tym 120 milionów euro - powiedział prawnik.
To straty, teraz kolej na zyski. Po rozstaniu z byłym piłkarzem Barcelony Shakira wypuściła single, w których uderzała w swojego byłego partnera. Okazały się one światowymi hitami i dały piosenkarce wiele pieniędzy.
Czytaj także: Poznajesz? Przyszli na Narodowy na mecz Polaków
Mowa o piosenkach "Te Felicito", "Monotonia" i "Session 53", w których Shakira śpiewała o Pique. I choć była krytykowana za wykorzystywanie sytuacji w związku do uzyskania korzyści finansowych, to na konto spływały kolejne pieniądze.
Według Forbesa zarobiła za te hity 350 tys. dolarów z YouTube'a i ponad 2,6 mln dolarów ze Spotify. Łącznie jej majątek wyliczany jest na ponad 400 mln dolarów.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.