Wszystko z powodu konieczności wprowadzenia nowej aktualizacji bezpieczeństwa. Ale to ogłoszenie wystarczyło, żeby oburzyć wielu subskrybentów.
Aplikacja platformy jest od niedawna aktualizowana. To potrwa jeszcze kilka miesięcy, niemniej nowa wersja nie będzie już współpracować z niektórymi starszymi modelami TV.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak informuje serwis ppe.pl, powodem jest luka bezpieczeństwa, której nie da się "załatać". Chodzi o modele takich producentów, jak Sony, Samsung, Hitachi czy Panasonic, ale też wiele innych, które obsługują starszy protokół komunikacyjny SSLv3.
Klienci się burzą. Netflix twierdzi, że nie ma wyjścia
Ciężko określić, jak wielu subskrybentów korzysta z Netflixa w ten sposób, ale i bez konkretnej liczby wiadomo, że jest ich całkiem sporo.
Już teraz w sieci można znaleźć komentarze, w których wyrażają oni swoje niezadowolenie, a decyzję serwisu określają mianem "niedopuszczalnej". Jednak Netflix ma na swoją obronę mocny argument - chodzi o bezpieczeństwo danych osobowych klientów platformy.
Ci, którzy korzystali do tej pory ze starszych modeli SmartTV, będą musieli wymienić sprzęt albo zacząć oglądać Netflixa w inny sposób. Bez problemu można to robić na telefonie bądź komputerze.
Czytaj także: Ma być drożej. Netflix skasuje jeden z abonamentów