Turcja to jeden z ulubionych wakacyjnych kierunków polskich turystów. Osoby, które wybierają się tam urlop, często szukają porad w internecie.
Na grupie "Turcja 2023 - WAKACJE" na Facebooku pojawił się post, w którym jedna z użytkowniczek zapytała członków grupy o zdanie w kwestii wycieczek organizowanych przez biura podróży. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zapytała o sprawdzone patenty na... reklamacje.
Zobacz też: Brutalny atak na plaży: migranci próbowali zgwałcić 17-latkę. Ocalił ją... mistrz sztuk walki
Turystka poprosiła o porady w kwestii sprawdzonych sposobów na reklamacje
W tym roku lecimy pierwszy raz na wakacje z biurem podróży. Co najczęściej reklamujecie? Na co zawracać uwagę, żeby potem coś ugrać, dostać jakieś vouchery na przyszłe wakacje. Wiadomo, każdy orze jak może - czytamy w udostępnionym poście.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Turystka dodała także, że chodzi jej o konkretne, praktyczne porady. "Jaką dokumentacje foto zrobić? Każdy pęknięty kafelek, czy jeśli coś miało być w hotelu, a nie było? O spóźnionych lotach już czytałam. Dodam, że chodzi mi również o hotel. Jakaś wymiana pokoju, usterki, niezgodności. Dostał ktoś w hotelu jakieś bonusy?" - dopytuje internautka.
Internauci skarcili roszczeniową turystkę
Zamiast rad w kwestii tego, jak wyłudzić odszkodowanie lub dodatkowe bonusy, roszczeniowa turystka otrzymała jednak reprymendę. Internauci zarzucili jej, że takim zachowaniem, psuje tylko reputację swoim rodakom.
Czytaj także: Kogo stać? Spójrzcie na cenę domku w Mielnie
"Nie jedź, nie psuj ludziom dnia. Twój pobyt może wpłynąć negatywnie na i tak już słabą opinię o naszej narodowości"; "To musi być fake, bo to niemożliwe"; "Proszę zareklamować swój mózg. Może się uda coś odzyskać"; "Polska cebula"; "Nie wierzę w to, co czytam" - czytamy w komentarzach.