Całodobowy tryb pracy, trudni goście oraz brudne pokoje to codzienność personelu hotelowego. Użytkownicy portalu Reddit podpowiadają, co zrobić, by nie utrudniać życia pracownikom, którzy i tak na co dzień mierzą się z wyjątkowymi sytuacjami.
Proszę, nie rozkładaj płatków kwiatów na łóżku, chyba że to później posprzątasz. Tak, to romantyczne, ale nikt nie ma ochoty sprzątać kwiatów, w których ty i twój partner tarzaliście się nago. Nie wkładaj też płatków kwiatów do jacuzzi. Plamią je i trudno jest wydobyć je później z dysz - pisze użytkowniczka o nazwie Susansonly.
Goście wyżywają się na pracownikach hotelu
Kolejną rzeczą, na którą internautka zwraca uwagę, jest niezgłaszanie zepsutych lub uszkodzonych rzeczy. Personel hotelowy nie lubi, gdy goście nie mówią, że coś jest nie tak, a potem wykorzystują to, by ukarać pracowników.
Wiele osób nie powie nic o niedziałającym świetle, albo problemie z odpływem wody, a potem przychodzi ktoś, kto jest wściekły, ma zły dzień i wykorzystuje to, by wyżyć się na personelu. Po prostu daj znać, że coś nie działa, a my się tym zajmiemy - pisze użytkownik o nazwie Reijeux.
Niektórzy ścielą łóżka przed wymeldowaniem
Goście hotelowi sądzą też, że pomagają osobom sprzątającym pokoje, ścieląc łóżko tuż przed wymeldowaniem. Okazuje się, że nie, bo personel i tak będzie musiał zmienić pościel przed przybyciem kolejnego gościa. Marnuje zatem czas, wysuwając pościel spod materaca.
"Wielu osobom wydaje się, że pomagają, ścieląc łóżko, ale... pościel będzie przecież zmieniana i tak. Kto chciałby spać w pościeli po poprzedniej osobie?" - dodaje Reijeux.
Zdarzyło wam się kiedyś zrobić którąś z tych rzeczy?
Źródło: The Sun