Opóźnione czy odwołane loty nie są niczym nowym na europejskich lotniskach w ostatnim czasie. Jednak ta sytuacja jest szczególnie kuriozalna.
Szokująca sytuacja
Za skandaliczne zdarzenie odpowiedzialne są linie lotnicze Qantas. Organizując zastępczy lot dla rodziny z Australii, rozdzieliły rodziców od ich nieco ponad rocznej córeczki. Stephanie i Andrew Braham spędzili ponad 20 godzin, próbując naprawić sytuacje, a jak twierdzi matka dziewczynki, linie lotnicze nie przyznały się do swojego błędu.
Powiedzieli, że nie zrobili nic złego, ponieważ zarezerwowali jej bilet. Początkowo zaprzeczali jakiejkolwiek odpowiedzialności. To jest Qantas - mówi matka 13-miesięcznej dziewczynki.
Finał kuriozalnej sytuacji
Po wykonaniu 55 połączeń telefonicznych do centrum obsługi pasażerów linii lotniczych Qantas, rodzicom udało się rozwiązać sytuację. Przewoźnik ostatecznie przyjął reklamację i postanowił oddać im pieniądze za dodatkowy pobyt w Rzymie. Rodzina odleciała we trójkę jednym samolotem, jednak dopiero 12 dni później niż planowali.
Jak się okazuje państwo Braham nie są jedynymi, którzy narzekają na linie lotnicze.
Qantas właśnie zarezerwował mojemu trzylatkowi inny lot niż dla mnie. Czy jest jakiś koniec ich niekompetencji? - napisała w mediach społecznościowych inna matka.
Źródło: Mail Online