Ally Shapiro to córka amerykańskiej aktorki Jill Zarin, która bardzo aktywnie działa na TikToku. Jej poczynania na tej platformie śledzi ponad 53 tys. osób.
Młoda kobieta lipcu br. udała się w podróż z francuskiego Nimes do Nowego Jorku. Jak poinformowała, za bilet w jedną stronę w samolocie linii lotniczej Delta zapłaciła dwa tys. dol., czyli w przeliczeniu ponad osiem tys. zł.
Niestety jeszcze przed startem Alle zwróciła uwagę na pewną usterkę, która przy 8-godzinnym locie może być dość problematyczna.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wydała na bilet lotniczy 8 tys. zł. Z problemem musiała radzić sobie sama
Córka Jill Zarin zajmując swoje miejsce, zauważyła, że w jej oknie brakuje rolety. Poinformowała o tym fakcie stewardesę. Ta jednak nie wykazała się zrozumieniem i była "niegrzeczna i lekceważąca". Nawet nie wspomniała o możliwości zmiany miejsca.
Na szczęście z pomocą przyszła inna pracownica, która zaproponowała dość niecodzienne wyjście z sytuacji. Jak myślicie, na jaki pomysł wpadła?
Kiedy płacisz za niezwykle drogi lot międzynarodowy, który trwa osiem godzin, można by pomyśleć, że w zestawie będzie roleta… Zaoferowali mi taśmę i książeczki bezpieczeństwa (jak na ironię), żebym mogła to sama zakleić - wyjaśnia w TikToku.
Na opublikowanym wideo widzimy, jak pasażerka sama okleja okno taśmą i kartami bezpieczeństwa. To zapewniło jej chwile wytchnienia od rażącego słońca.
Czytaj również: Chłopak nie chciał wydać 10 euro, żeby wykupić miejsce obok niej. "Dlaczego ty nie zapłacisz?
"Powinni zaproponować nam inne rozwiązanie"
Kobieta wyznała także, że od lat korzysta z usług tej linii lotniczej. Jej zdaniem załoga powinna lepiej poradzić sobie z tym problemem.
Jako ktoś, kto już i tak ma sporo niepokoju podczas lotu, była to dla mnie naprawdę kiepska sytuacja i chciałabym, żeby poradzili sobie z tym lepiej lub przynajmniej zaoferowali nam inne miejsce, ponieważ nie mogłam lecieć w ten sposób - powiedziała.
Zmusili nas do usunięcia broszur przed lądowaniem, ponieważ kierownictwo byłoby zdenerwowane... Czy nie powinni być zdenerwowani, że mają zepsute okno i nie pozwalają nam zamienić się miejscami? - dodał.
Ally Shapiro złożyła skargę do Delty, jednak nie otrzymała zwrotu pieniędzy.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.