Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Załoga wyprosiła go z pierwszej klasy. "Personel musi się wyspać"

3

W samolotach jeśli ktoś chce odpocząć, to najczęściej bierze najdroższą klasę lotu. W takim przypadku ma zapewnioną odpowiednią przestrzeń do snu, opaskę na oczy i stopery. Jednak narzeczony Danielle Swab nie miał okazji się o tym przekonać. Musiał przenieść się do klasy ekonomicznej.

Załoga wyprosiła go z pierwszej klasy. "Personel musi się wyspać"
Niespodzianka przerodziła się w bardzo nieprzyjemne doświadczenie (TikTok)

Danielle Swab i jej przyszły mąż, Mikey, lecieli na wspólną podróż z Londynu do Chicago. Cała wycieczka miała być zwieńczeniem ich niedawnych zaręczyn. Nie zdążyli się jednak nacieszyć wspólną podróżą w pierwszej klasie, kiedy podszedł do nich menadżer kierowania ruchem na lotnisku i oświadczył, że...Mikey będzie musiał odstąpić swoje miejsce komuś z personelu pokładowego.

Pierwsza klasa w samolocie była prezentem zaręczynowym od rodziców Danielle. Dlatego też tata Danielle, jak tylko zorientował się na lotnisku co się dzieje, poszedł porozmawiać z personelem. Usłyszał, że miejsce, które miał mieć Mikey, jest potrzebne "aby personel mógł spać".

Narzeczonym przekazano, że albo jedno z nich poleci następnym lotem w pierwszej klasie, albo otrzymają zwrot różnicy za to, że teraz został zdegradowany do klasy ekonomicznej.

Piloci opryskliwi, uprzejme stewardessy

Podczas, gdy piloci zachowywali się wobec Danielle i jej narzeczonego w opryskliwy sposób, stewardessy usiłowały wynagrodzić im dyskomfort.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Nawet lecąc 10 razy na tej samej trasie, zawsze jest inaczej". Pilot o codzienności w kokpicie
Opiekowały się nami najlepiej, jak mogły i cały czas przepraszały, że musieliśmy przez to wszystko przechodzić - relacjonowała Danielle.

Dodatkowo po dotarciu na lotnisko w Chicago, zostali przywitani przez pracownika obsługi United Airlines, który przeprosił za całą sytuację i zalecił, aby para skontaktowała się z biurem obsługi klienta w sprawie odszkodowania.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok

Odszkodowania brak

Danielle przyznała, że mimo upływu czasu ani ona, ani Mikey nie otrzymali żadnej rekompensaty. Przyznała, że to, co opisuje, to "problem pierwszego świata", ale miejsca w pierwszej klasie kosztują tyle, że sytuacja nie powinna się wydarzyć.

Rozumiem, to wymaga czasu. Ale całe to doświadczenie było nie do przyjęcia. Tak okropna obsługa klienta nie powinna mieć miejsca - relacjonowała Danielle.
Trwa ładowanie wpisu:tiktok

United Airlines w oświadczeniu przesłanym do redakcji Mail Online wyjaśniały, że zwykle rezerwują miejsca dla członków załogi, którzy potrzebują odpoczynku. Jednak tym razem system rezerwacji nie zadziałał i dlatego musieli przepisać dwóch pasażerów z pierwszej klasy do ekonomicznej premium. Pech chciał, że jednym z nich był Mikey.

Rozumiemy frustrację klientów, dlatego zwracamy różnicę w cenie biletów a także wręczamy każdemu voucher o wartości 1500 usd (ok. 6300 zł) na przyszłe podróże - czytamy w oświadczeniu United Airlines.
Autor: EWS
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Janusz Palikot w szpitalu. "Czekam na diagnozę"
"Patrzcie pod nogi". Leśnik nie dowierzał, chwycił za telefon
Przyznała opiekę nad Sarą ojcu. Ujawnili nazwisko
Zbigniew Ziobro zatrzymany. Policja szukała go w jego domu
Wyławia ciała z rzek. Ocenił szanse na znalezienie ofiar tragedii w Waszyngtonie
Incydent podczas kolędy w Iławie. Interweniowała policja
Namocz gąbkę i włóż do przegródek pralki. Uciążliwy problem zniknie
Kolbuszowa. Bójka nauczyciela z uczniem. Psycholog: "Dyskwalifikujące"
Atak ukraińskich dronów. Uderzyli w największą rafinerię ropy w Rosji
Miały przed sobą całe życie. Młodziutkie siostry zginęły w katastrofie
Nie tylko do gotowania. Tak wykorzystasz popularną przyprawę
Ksiądz do niewierzących. W takiej sytuacji nie zgodzi się na pogrzeb
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić